Een tijdje terug kon ik op mijn Google speaker enkele radiostations beluisteren die ik vaak beluister, namelijk Klara en Klara Continuo. Dit gaat steeds via TuneIn radio.
Echter sinds enkele dagen kan ik plots Klara Continuo niet meer beluisteren maar enkel Klara.
Ik krijg dan de melding dat dit enkel op een andere apparaat kan afgespeeld worden.
Wanneer ik nu Klare Continuo wil luisteren moet ik dit openen via mijn smartphone via TuneIn en dan casten naar mijn Google speaker.
Heeft iemand een idee hoe dit kan en of dit kan opgelost worden ?
Google speaker, TuneIn radio ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 73 keer
Ikzelf heb een Google Nest Hub.
Overigens zeer tevreden van.
Ja, die radiostations he, blijkt toch dikwijls niet goed te werken icm gesproken commando's.
Had het zelfde voor met classic nl. Koos altijd een andere zender, maar nu werkt het probleemloo, waarom? geen idee...
Wat Klara Continuo betreft, heb het geprobeerd en inderdaad krijg hetzelfde resultaat als u.
Zeg ik "speel VRT Klara Continuo", dan doe hij het wel....
Het is soms even zoeken....
Radio1 en radio 2 zijn ook moeilijke.
Soms werkt het door een commando in een routine onder te brengen via Google Home...
Overigens zeer tevreden van.
Ja, die radiostations he, blijkt toch dikwijls niet goed te werken icm gesproken commando's.
Had het zelfde voor met classic nl. Koos altijd een andere zender, maar nu werkt het probleemloo, waarom? geen idee...
Wat Klara Continuo betreft, heb het geprobeerd en inderdaad krijg hetzelfde resultaat als u.
Zeg ik "speel VRT Klara Continuo", dan doe hij het wel....
Het is soms even zoeken....
Radio1 en radio 2 zijn ook moeilijke.
Soms werkt het door een commando in een routine onder te brengen via Google Home...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1031 keer
- Bedankt: 355 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Hier recent ook veel problemen met Q-Music op een Nest speaker.
Heel regelmatig weigert hij bij een spraak-opdracht en krijg ik te horen dat het gezochte item niet beschikbaar is of niet kon afgespeeld worden. Meestal lukte het dan wel door de opdracht in het Engels te geven "Hey Google, listen to QMusic Belgium on Tune-In". Maar de voorbije weken ook al voorgehad dat ook dat niet werkte. Enige oplossing was dan idd op een device de radiozender af te spelen en dan te casten naar de speaker.
Ik ga eigenlijk gewoon weer een goede oude radio zetten, want ook bij de huisgenoten werkt het alleen maar frustratie op. Ook voor het uitzetten bvb weigert hij de helft van de keren wanneer mijn dochter zegt "Hey Google, radio uit".
Heel regelmatig weigert hij bij een spraak-opdracht en krijg ik te horen dat het gezochte item niet beschikbaar is of niet kon afgespeeld worden. Meestal lukte het dan wel door de opdracht in het Engels te geven "Hey Google, listen to QMusic Belgium on Tune-In". Maar de voorbije weken ook al voorgehad dat ook dat niet werkte. Enige oplossing was dan idd op een device de radiozender af te spelen en dan te casten naar de speaker.
Ik ga eigenlijk gewoon weer een goede oude radio zetten, want ook bij de huisgenoten werkt het alleen maar frustratie op. Ook voor het uitzetten bvb weigert hij de helft van de keren wanneer mijn dochter zegt "Hey Google, radio uit".
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 20 keer
je moet idd dezelfde naam gebruiken zoals op de website of app van tunein..
in dit geval is dat ¨vrt klara continuo¨
https://tunein.com/explorer/
in dit geval is dat ¨vrt klara continuo¨
https://tunein.com/explorer/