Delhaize

Niet-technische onderwerpen of technisch-gerelateerde onderwerpen waar maatschappelijk debat over bestaat. Lees de extra regels in de sticky, aub!
Forumregels
1. De gedragsregels zijn ook hier van toepassing. We verwachten van iedereen in de eerste plaats respect voor de andere users
2. Er zal hier veel minder moderatie gebeuren op inhoud, maar wel meer moderatie op users. Dit betekent concreet dat we discussies in principe niet zullen afsluiten, users die geen zin hebben om de discussie verder te zetten, worden aangemoedigd om zelf de discussie te stoppen / negeren. Dit kan tot iets fellere discussie leiden, maar altijd met respect voor de mede-users!
Daar tegenover staat dat we users kunnen de toegang ontnemen uit dit subforum indien ze het naar ons afwegen te bont maken. Dit kan tijdelijk, dan wel definitief zijn en dit zal zonder enige verantwoording gebeuren
3. Indien u liever de topics uit dit forum niet ziet in de lijst van nieuwe posts, wordt dan lid van de groep "Opt out maatschappelijke uitdagingen in new posts" via deze link: ucp.php?i=167
4. Dit subforum mag op geen enkele manier een platform worden voor militanten / om duidelijk politiek te voeren. Userbase is en blijft een onafhankelijk forum met een duidelijke focus op technische onderwerpen
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 73 keer

Bericht

. Consumenten hechten alsmaar meer belang aan koopkracht, flexibele openingsuren, nabijheid, digitalisering en duurzaamheid. Dat is begrijpelijk, en Delhaize wil daar zo goed mogelijk op inspelen. Daarom willen we voor een zelfstandige uitbating van deze winkels gaan.
Dat ligt nu al weken op mijne lever. Het probleem zit bij de klant.

Dus ik koop bij het leeuwtje al dertig jaar, met het idee ik betaal wat meer, en de werknemers hebben het hier ook “goed”

En plots ben ik het probleem.

Hoe ga je daar mee om als klant?

Enkel de promo’s waar ik al maanden op wacht koop ik nog in die groep, de rest zal ik wel anders kopen.
ivob
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 307 keer
Bedankt: 95 keer

Bericht

9livesuni schreef: 07 apr 2023, 14:07 Hoe ga je daar mee om als klant?
Je geeft het antwoord zelf al.
Enkel de promo’s waar ik al maanden op wacht koop ik nog in die groep, de rest zal ik wel anders kopen.
Of nog beter, skip de tussenverkoop waar doorgaans de winsten blijven plakken en koop wat je niet zelf kan produceren, indien mogelijk, rechtstreeks bij de producent. Win-win voor producent en klant.
Sol Invictus!
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 342 keer
Bedankt: 452 keer
Recent bedankt: 1 keer

Bericht

En uiteindelijk is het ook gewoon omdat bedrijven als Delhaize die noodzaak zelf creeren dat 'de consument daarom vraagt'. Als de mogelijkheid er niet was om op zondag te winkelen, dan deed de consument dat niet.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 291 keer
Bedankt: 492 keer

Bericht

Ach, ga gewoon elders en probeer die centrale verdelers te vermijden. De kwaliteit is er vaak ook niet naar. Wij gaan steeds minder naar de supermarkt maar kopen vaker lokaal aan bij plaatselijke handelaars en sinds kort is er ook een marktje opgestart waar verse producten verkocht worden tegen een eerlijke prijs.
Modbreak:
Topics in maatschappelijke discussies die ouder zijn dan 2 maanden worden voortaan gesloten
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.