Wij blijven op zoek naar manieren waarop we onze Vikings op een snelle en efficiënte manier kunnen helpen en hebben daarvoor jouw mening nodig!
Wat denk je van: een forum waar Vikings elkaar vragen kunnen stellen en elkaar kunnen helpen om problemen op te lossen? Klinkt toch echt als Valhalla?
Wat denk jij hierover?
Laat het ons zeker weten door deze superkorte enquête in te vullen, je bent er binnen enkele minuten van af!
'k Heb de Enquete ingevuld en hun verwezen naar userbase.be
Enquête ingevuld en duidelijk gemaakt dat zo'n forum geen vervanging kan zijn van service desk. UB bestaat al en heeft ruim publiek. MV als sponsor is inderdaad niet zo'n verkeerd gedacht, uiteraard zonder enige invloed op de inhoud.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
Maar zo'n MV forum heeft toch ook alleen maar meerwaarde als er officiele input is, en niet alleen users-voor-users want dan krijg je vooral speculatie.
En mijn gevoel met zo'n dingen in het verleden is dat de 'eigenaar' er dan te weinig effort wil in steken en het een stille dood sterft.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
De service bij MV is sowieso al niet meer wat het geweest is. Op een half jaar tijd twee keer een vraag gesteld via mail. Intussen telkens zelf het antwoord gevonden, maar op de mails is buiten het standaard automatische antwoord nooit een reactie gekomen.
Op de problemen bij installatie van mijn MV internet is enkel een reactie gekomen toen ik belde, via chat en mail ook nooit reactie gehad. Een forum gaat zo'n dingen niet oplossen.
Daar heb ik andere ervaringen mee. Ik ben nog niet zo lang klant maar werd telkens zeer snel en goed geholpen. De installatie verliep niet vlekkeloos maar dat lag meer aan de technicus (PX) dan aan MV. Van hen kreeg ik netjes vooraf duidelijke info over wat er ging gebeuren en wat ik moest voorzien. Ook de afrekening van de vikingpunten verloopt goed.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
Hoi! Via WhatsApp kunnen we je jammer genoeg niet helpen zoals we zouden willen. Voor een antwoord op al je vragen bel of mail je ons best! Alle gegevens vind je op mobilevikings.be/nl/contact
Ik veronderstel dat ze nu bezig zijn met iedereen op het nieuwe profiel te zetten (met name Proximus). Of misschien al de eerste kostenbesparingen… (speculatie)
Mobile Vikings Fiber 1000/500
MobileVikings mobile
MacBook Pro mid 2012 - Linux Mint Xfce 22.1
OVH - vaste telefoon
Bellen of mailen volstaat, het gaat er vooral om dat ze snel reageren en het probleem oplossen.
Wat me enorm stoort is dat zelfs telecombedrijven moeilijker telefonisch bereikbaar zijn en hun contactgegevens verstoppen of ze achter een systeem van 25 keuzes steken om na 15 minuten gewoon af te leggen, automatisch uiteraard. Even automatisch als de prijsstijgingen.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.