Officiëel MV Forum

Hier kan je alles kwijt over Mobile vikings of Jim mobile (wat een product is van mobile vikings)
johan.devos
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 218 keer
Bedankt: 136 keer
Recent bedankt: 1 keer

Bericht

Ik kreeg vandaag volgende mail van MV
Wij blijven op zoek naar manieren waarop we onze Vikings op een snelle en efficiënte manier kunnen helpen en hebben daarvoor jouw mening nodig!
Wat denk je van: een forum waar Vikings elkaar vragen kunnen stellen en elkaar kunnen helpen om problemen op te lossen? Klinkt toch echt als Valhalla? ;)
Wat denk jij hierover?
Laat het ons zeker weten door deze superkorte enquête in te vullen, je bent er binnen enkele minuten van af!
'k Heb de Enquete ingevuld en hun verwezen naar userbase.be :-D
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 291 keer
Bedankt: 492 keer

Bericht

Kreeg hetzelfde bericht.

Het idee is niet slecht maar het bestaat al en veel beter nl UB.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 174 keer
Bedankt: 92 keer
Recent bedankt: 3 keer

Bericht

Ja, liever niet nog zo'n provider-specific "forum" zoals telenet netweters of orange tribe...
bvhalst
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 141 keer
Bedankt: 69 keer

Bericht

Enquête ingevuld en ook verwezen naar Userbase. Misschien, nu edpnet en MV bij dezelfde groep gaan behoren, kunnen ze Userbase misschien sponsoren? 😉
Mobile Vikings Fiber 1000/500
MobileVikings
MacBook Pro mid 2012 - MacOS Ventura via OpenCore
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Enquête ingevuld en duidelijk gemaakt dat zo'n forum geen vervanging kan zijn van service desk. UB bestaat al en heeft ruim publiek. MV als sponsor is inderdaad niet zo'n verkeerd gedacht, uiteraard zonder enige invloed op de inhoud.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 341 keer
Bedankt: 452 keer
Recent bedankt: 4 keer

Bericht

Maar zo'n MV forum heeft toch ook alleen maar meerwaarde als er officiele input is, en niet alleen users-voor-users want dan krijg je vooral speculatie.
En mijn gevoel met zo'n dingen in het verleden is dat de 'eigenaar' er dan te weinig effort wil in steken en het een stille dood sterft.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Klopt, als ze het puur zien als een besparing op service dan zal het falen.
vverbeke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 83 keer

Bericht

De service bij MV is sowieso al niet meer wat het geweest is. Op een half jaar tijd twee keer een vraag gesteld via mail. Intussen telkens zelf het antwoord gevonden, maar op de mails is buiten het standaard automatische antwoord nooit een reactie gekomen.

Op de problemen bij installatie van mijn MV internet is enkel een reactie gekomen toen ik belde, via chat en mail ook nooit reactie gehad. Een forum gaat zo'n dingen niet oplossen.
@home: VDSL 100/35 • @work: fiber 200/200 + fiber 300/50 + cable 240/30
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Daar heb ik andere ervaringen mee. Ik ben nog niet zo lang klant maar werd telkens zeer snel en goed geholpen. De installatie verliep niet vlekkeloos maar dat lag meer aan de technicus (PX) dan aan MV. Van hen kreeg ik netjes vooraf duidelijke info over wat er ging gebeuren en wat ik moest voorzien. Ook de afrekening van de vikingpunten verloopt goed.
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 341 keer
Bedankt: 452 keer
Recent bedankt: 4 keer

Bericht

ik gebruik de laatste tijd (ook relatief want al lang niet meer nodig gehad) whatsapp voor support en dat werkt wel. 0456 13 06 93
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
bvhalst
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 141 keer
Bedankt: 69 keer

Bericht

Whatsapp is (tijdelijk) niet meer contacteerbaar:

Hoi! Via WhatsApp kunnen we je jammer genoeg niet helpen zoals we zouden willen. Voor een antwoord op al je vragen bel of mail je ons best! Alle gegevens vind je op mobilevikings.be/nl/contact

Ik veronderstel dat ze nu bezig zijn met iedereen op het nieuwe profiel te zetten (met name Proximus). Of misschien al de eerste kostenbesparingen… (speculatie)
Mobile Vikings Fiber 1000/500
MobileVikings
MacBook Pro mid 2012 - MacOS Ventura via OpenCore
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Bellen of mailen volstaat, het gaat er vooral om dat ze snel reageren en het probleem oplossen.

Wat me enorm stoort is dat zelfs telecombedrijven moeilijker telefonisch bereikbaar zijn en hun contactgegevens verstoppen of ze achter een systeem van 25 keuzes steken om na 15 minuten gewoon af te leggen, automatisch uiteraard. Even automatisch als de prijsstijgingen.