Hallo,
meer dan een jaar geleden hebben ze bij ons in de straat Proximus fiber gelegd. Een onderaannemer van Proximus (Ctrl-G genaamd, kan ook een onderaannemer van een onderaannemer van een .... zijn) is dan een plaatsbezoek komen doen bij ons in het appartementsgebouw om te zien hoe ze de fiber tot in de gemeenschappelijke technische ruimte en tot aan de individuele woonunits kunnen trekken, en ze hebben daarvoor een officiëel voorstel aangeboden bij onze syndicus.
Die laatste heeft ondertussen al bijna een jaar geleden dat goedgekeurde voorstel teruggestuurd naar deze onderaannemer, maar heeft nog geen enkele respons gehad, ook niet na bijkomende vragen naar een statusupdate. Ze lijken daar wel van de aardbodem verdwenen.
Is dat normaal dat dat een jaar of meer moet duren?
Is er eventueel een manier om met Proximus contact op te nemen om deze aanvraag terug te activeren of te versnellen?
Proximus Fiber - afspraak met onderaannemer voor binnentrekken in appartementsgebouw?
-
- Elite Poster
- Berichten: 6103
- Lid geworden op: 17 nov 2009, 21:39
- Uitgedeelde bedankjes: 247 keer
- Bedankt: 1673 keer
- Recent bedankt: 11 keer
Vreemd dat de syndicus niet op de hoogte is van de procedures. Voor Proximus Fiber is Proximus steeds het aanspreekpunt bij vragen of problemen.
De syndicus kan best eens een statusupdate navragen bij het Proximus Syndic Team:
0800/30307
[email protected]
Meer info: https://proximus.be/fiberinmijngebouw
De syndicus kan best eens een statusupdate navragen bij het Proximus Syndic Team:
0800/30307
[email protected]
Meer info: https://proximus.be/fiberinmijngebouw
-
- Member
- Berichten: 52
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:49
- Bedankt: 2 keer
Hier waren er ook 14 maanden tussen plaatsbezoek en effectieve uitvoering. Reden is dat aan fiberklaar opgelegd was dat ze in fases moeten werken: eerst straat werken over heel de gemeente, dan binnen trekken over heel de gemeente, dan testen en ten slotte activeren