Proximus Fiber - afspraak met onderaannemer voor binnentrekken in appartementsgebouw?

Discussies over glasvezel en fiber to the home horen hier thuis
TylerDurden
Plus Member
Plus Member
Berichten: 143
Lid geworden op: 09 nov 2007, 19:59
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 5 keer

Bericht

Hallo,

meer dan een jaar geleden hebben ze bij ons in de straat Proximus fiber gelegd. Een onderaannemer van Proximus (Ctrl-G genaamd, kan ook een onderaannemer van een onderaannemer van een .... zijn) is dan een plaatsbezoek komen doen bij ons in het appartementsgebouw om te zien hoe ze de fiber tot in de gemeenschappelijke technische ruimte en tot aan de individuele woonunits kunnen trekken, en ze hebben daarvoor een officiëel voorstel aangeboden bij onze syndicus.

Die laatste heeft ondertussen al bijna een jaar geleden dat goedgekeurde voorstel teruggestuurd naar deze onderaannemer, maar heeft nog geen enkele respons gehad, ook niet na bijkomende vragen naar een statusupdate. Ze lijken daar wel van de aardbodem verdwenen.

Is dat normaal dat dat een jaar of meer moet duren?
Is er eventueel een manier om met Proximus contact op te nemen om deze aanvraag terug te activeren of te versnellen?
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6103
Lid geworden op: 17 nov 2009, 21:39
Uitgedeelde bedankjes: 247 keer
Bedankt: 1673 keer
Recent bedankt: 11 keer

Bericht

Vreemd dat de syndicus niet op de hoogte is van de procedures. Voor Proximus Fiber is Proximus steeds het aanspreekpunt bij vragen of problemen.
De syndicus kan best eens een statusupdate navragen bij het Proximus Syndic Team:
0800/30307
[email protected]
Meer info: https://proximus.be/fiberinmijngebouw
TylerDurden
Plus Member
Plus Member
Berichten: 143
Lid geworden op: 09 nov 2007, 19:59
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 5 keer

Bericht

Dank je wel voor de info! Ik ga het doorsturen naar onze syndicus.
Falc
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:49
Bedankt: 2 keer

Bericht

Hier waren er ook 14 maanden tussen plaatsbezoek en effectieve uitvoering. Reden is dat aan fiberklaar opgelegd was dat ze in fases moeten werken: eerst straat werken over heel de gemeente, dan binnen trekken over heel de gemeente, dan testen en ten slotte activeren