EDPnet helpdesk

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
sdschuit2
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 39
Lid geworden op: 12 jan 2014, 20:52
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer

Laat me beginnen met het feit dat ik zeer tevreden ben van EDPNet. Ik zit echter met een probleempje waarvoor ik een "ticket" heb geopend op 22/02 maar blijkbaar is de helpdesk niet meer actief ? Ik heb er het raden naar. Zijn er nog mensen die geen antwoord (meer) krijgen of is er gewoon een zeer lange wachttijd ?
edpnet sinds 2018
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 15153
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1682 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
Te Koop forum

@Joachim @EDPnet
Gebruikersavatar
Joachim
ISP Staff
ISP Staff
Berichten: 536
Lid geworden op: 24 nov 2004, 22:12
Twitter: jslabbaert
Locatie: Sinaai-Waas
Uitgedeelde bedankjes: 159 keer
Bedankt: 560 keer
Recent bedankt: 5 keer

Helpdesk werkt gewoon, stuur me het ticket nummer even door, dan geef ik het intern een duw!
Gebruikersavatar
Belgissschenaap
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 987
Lid geworden op: 21 nov 2020, 07:01
Uitgedeelde bedankjes: 119 keer
Bedankt: 140 keer

Het gaat inderdaad wel wat langzamer als voorheen heb ik ook gemerkt. Hangt ook af van welke afdeling je nodig hebt.

We kunnen maar hopen dat het tij keert, terug naar de kwaliteit van even terug.

Zal te danken zijn aan de turbulente tijden, maar hoop dat het wel terug komt. (Voor die enkele keren dat ik hrt maar nodig heb wel)
Gebruikersavatar
Joachim
ISP Staff
ISP Staff
Berichten: 536
Lid geworden op: 24 nov 2004, 22:12
Twitter: jslabbaert
Locatie: Sinaai-Waas
Uitgedeelde bedankjes: 159 keer
Bedankt: 560 keer
Recent bedankt: 5 keer

Belgissschenaap schreef: 02 maa 2023, 16:03 Het gaat inderdaad wel wat langzamer als voorheen heb ik ook gemerkt. Hangt ook af van welke afdeling je nodig hebt.

We kunnen maar hopen dat het tij keert, terug naar de kwaliteit van even terug.

Zal te danken zijn aan de turbulente tijden, maar hoop dat het wel terug komt. (Voor die enkele keren dat ik hrt maar nodig heb wel)
Ik vrees inderdaad dat het hier wel mee te maken heeft, onze helpdesk medewerkers doen hun uiterste best maar we draaien voorlopig met een beperkt team. Hopelijk is binnen enkele weken de nieuwe eigenaar bekend en kunnen we terug beginnen opbouwen.
sdschuit2
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 39
Lid geworden op: 12 jan 2014, 20:52
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer

Hartelijk bedankt voor het snelle antwoord ! Ik stuur het door Joachim.
edpnet sinds 2018
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”