scarlet abonnement samenvoegen

Vragen over het omschakelen naar een andere provider.
TomVH
Pro Member
Pro Member
Berichten: 373
Lid geworden op: 13 nov 2010, 17:30
Locatie: Zaffelare
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 7 keer

Bericht

Ik en mijn vriendin hebben elk een scarlet abbonnement. abonnement 1: trio met telefonie. Abonnement 2: GSM 8EUR. De telefoon gebruiken wij nooit waardoor het veel voordeliger is om trio met GSM te nemen. Echter kunnen ze geen 2 accounts samenvoegen. We moeten daarom eerst GSM-nummer overdragen naar andere provider en dan terug overdragen naar scarlet. Heeft iemand tips om dit zo efficiënt mogelijk te doen? Het hoeft niet gratis te zijn. Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5961
Lid geworden op: 17 nov 2009, 21:39
Uitgedeelde bedankjes: 240 keer
Bedankt: 1615 keer
Recent bedankt: 9 keer

Bericht

Naar Jim Mobile, dat kost dan 5 euro belwaarde die je ook meteen kan opgebruiken aan 8 eurocent per minuut.
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2390
Lid geworden op: 10 jan 2016, 12:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
Bedankt: 101 keer
Recent bedankt: 5 keer

Bericht

Kan je niet overschakelen en dan beroepen op 14dagen “niet tevreden” doen.

Of probeer gewoon nog eens te bellen naar scarlet en vraag dit nogmaals
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
TomVH
Pro Member
Pro Member
Berichten: 373
Lid geworden op: 13 nov 2010, 17:30
Locatie: Zaffelare
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 7 keer

Bericht

buthead schreef: 01 maa 2023, 19:22 Kan je niet overschakelen en dan beroepen op 14dagen “niet tevreden” doen.
Overschakelen naar? Ik begrijp je niet. Bij jim lig je toch niet vast voor een jaar hoop ik?

Ik zal nog eens bellen naar scarlet. De ene medewerker is idd de andere niet.

Bedankt alvast!
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2390
Lid geworden op: 10 jan 2016, 12:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
Bedankt: 101 keer
Recent bedankt: 5 keer

Bericht

Als bel oplossing nog steeds niet lukt.

Stap over naar 1 van de grotere spelers en pak goedkoopste abbo ofz.
Wacht enkele dagen en stap terug over.
Normaal heb je 14 dagen tijd voor “zogezegd” niet tevreden garantie?
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5961
Lid geworden op: 17 nov 2009, 21:39
Uitgedeelde bedankjes: 240 keer
Bedankt: 1615 keer
Recent bedankt: 9 keer

Bericht

Jim Mobile verkoopt geen abonnementen, alleen herlaadkaarten, vanaf 5 euro.
Het is een merk van Mobile Vikings.
Het kost je in totaal vijf euro die je volledig kan opgebruiken tegen een voordelig tarief.
Geen abonnementsverplichting of wat dan ook.
TomVH
Pro Member
Pro Member
Berichten: 373
Lid geworden op: 13 nov 2010, 17:30
Locatie: Zaffelare
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 7 keer

Bericht

Ter info: 3 keer gebeld naar scarlet met telkens een week tussen. Telkens een andere uitleg van telkens een andere persoon.. 2 keer ging het in orde komen. En nu vandaag wordt er gezegd dat het niet mogelijk is. Jim-kaart is aangevraagd.

Bedankt voor de tips.