Nummeroverdracht Orange —> Jim Mobile

Hier kan je alles kwijt over Mobile vikings of Jim mobile (wat een product is van mobile vikings)
Bert1
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 jun 2012, 19:21
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Bericht

Simkaart besteld van Jim Mobile voor een nummer van Orange Tempo over te dragen (nu op esim).

Nummeroverdracht mislukt steeds, simnummer is juist. Heb al vanalles geprobeerd. 8932.. weggelaten etc.

Bellen naar Jim gaat niet en mail blijft onbeantwoord.

Iemand raad?
thmj
Plus Member
Plus Member
Berichten: 214
Lid geworden op: 19 sep 2022, 13:29
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 7 keer

Bericht

Bel eens naar Mobile vikings.
M_016
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 843
Lid geworden op: 23 aug 2017, 20:52
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 90 keer
Recent bedankt: 1 keer

Bericht

In principe dient 893202 te worden weggelaten uit de ICCID en enkel de volgende 13 cijfers te worden gebruikt (t.t.z. deze voor een normaal voorhanden letter)
ICCID -> SIMnr 8932021234567890123X12
rmag
Pro Member
Pro Member
Berichten: 436
Lid geworden op: 29 nov 2008, 15:26
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 23 keer

Bericht

Sorry om dit te horen.
Identiek wat ik hier gepost heb: viewtopic.php?p=946928#p946928

Ik heb een foto van de sim (nummer) naar Jim gemaild. Een 2-tal weken later heeft Jim dan manueel de overdracht in orde gemaakt.
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14621
Lid geworden op: 14 nov 2006, 15:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1428 keer
Bedankt: 1157 keer
Recent bedankt: 28 keer

Bericht

Bert1
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 jun 2012, 19:21
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Bericht

Haha top!

Ondertussen geregeld.
Mobile Vikings heeft me goed geholpen, in het verleden ook trouwens. Tevreden klant!
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 948
Lid geworden op: 01 apr 2005, 14:46
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 42 keer

Bericht

Hier is het probleem net andersom: overdragen nummer van Jim mobile naar MV lukt niet. Helpdesk is er al 2 weken mee bezig maar het lijkt maar niet te lukken. Ik begrijp niet dat het zo moeilijk kan zijn eigenlijk, zeker omdat het tegenwoordig allemaal Proximus is :-(
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 10818
Lid geworden op: 06 dec 2009, 12:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 291 keer
Bedankt: 492 keer

Bericht

Vreemd, ben overgestapt van Jim naar PX, dat duurde amper enkele minuten. Nadien van PX naar MV, opnieuw heel erg snel.

Enige probleem was toen ik 3 simkaarten bestelde deze in 3 enveloppen arriveerden zonder verwijzing naar het nummer. Het was dus trial and error om de juiste simkaart in het juiste toestel te steken. Gelukkig was mijn eerste gok direct goed wat de pogingen reduceerde.

Ook de kortingen met vikingpunten werken beter dan ik verwacht had, zeer vlot allemaal.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.