Far Cry (Ps4)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 655 keer
- Bedankt: 214 keer
Specifiek op de PS4 of in 't algemeen?
FarCry heb ik op de PC al tientallen keren uitgespeeld en ik vind het nog steeds één van de beste games ooit. Momenteel begonnen aan FarCry Primal nadat FarCry 5 me zo goed beviel.
FarCry heb ik op de PC al tientallen keren uitgespeeld en ik vind het nog steeds één van de beste games ooit. Momenteel begonnen aan FarCry Primal nadat FarCry 5 me zo goed beviel.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 467 keer
- Bedankt: 56 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Nee niet specifiek, ik speel het zelf op de PS4.
Vele vele jaren geleden heb ik een oude versie op de PC gespeeld en dat beviel me destijds heel erg.
Tijdje geleden zag ik in de Playstation store een aanbieding (Far Cry 3) en heb die toen gekocht en ondertussen heb ik versie 3 tem 6 (allemaal promoties)
maar ik speel Far Cry 5 nu voor de 2é keer en misschien ga ik na een pauze de 'Game+' versie ook wel een keertje spelen.
Maar Far Cry 6 ligt nog te wachten net zoals de laatste Call of Duty. (ik speel enkel de story modus, online daar begin ik niet meer aan)
Ik vind het wel heel mooi om rond te dolen in Montana, het lijken wel de ardennen op een hoogzomerse dag.
Vele vele jaren geleden heb ik een oude versie op de PC gespeeld en dat beviel me destijds heel erg.
Tijdje geleden zag ik in de Playstation store een aanbieding (Far Cry 3) en heb die toen gekocht en ondertussen heb ik versie 3 tem 6 (allemaal promoties)
maar ik speel Far Cry 5 nu voor de 2é keer en misschien ga ik na een pauze de 'Game+' versie ook wel een keertje spelen.
Maar Far Cry 6 ligt nog te wachten net zoals de laatste Call of Duty. (ik speel enkel de story modus, online daar begin ik niet meer aan)
Ik vind het wel heel mooi om rond te dolen in Montana, het lijken wel de ardennen op een hoogzomerse dag.
je répète.. Jean a de longues moustaches
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 655 keer
- Bedankt: 214 keer
De New Dawn DLC voor FarCry 5 had goeie ideeën maar de kleinere map maakte het een beetje te repetitief. De expeditie levels waren wel leuk en afwisselend.
Bij FarCry1 kritieken las ik geregeld dat mensen de mutanten niet leuk vonden maar voor mij is dat één van de beste aspecten aan die game omdat ze na al die jaren nog steeds gevaarlijke opponenten zijn. Een beetje zoals de passage door het alien ruimteschip in Crysis 1 dat sommigen ook minder vonden maar de eerste keer is dat echt een bloedstollend level (tot je de truc leert).
Bij FarCry1 kritieken las ik geregeld dat mensen de mutanten niet leuk vonden maar voor mij is dat één van de beste aspecten aan die game omdat ze na al die jaren nog steeds gevaarlijke opponenten zijn. Een beetje zoals de passage door het alien ruimteschip in Crysis 1 dat sommigen ook minder vonden maar de eerste keer is dat echt een bloedstollend level (tot je de truc leert).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 467 keer
- Bedankt: 56 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Ik zie nu New Dawn + Far Cry 5 in de aanbieding voor 24,99 maar omdat ik FC5 reeds heb kan ik deze niet aankopen.cptKangaroo schreef: ↑14 feb 2023, 17:19 De New Dawn DLC voor FarCry 5 had goeie ideeën maar de kleinere map maakte het een beetje te repetitief. De expeditie levels waren wel leuk en afwisselend.
New Dawn alleen zou me 45€ kosten en dat heb ik er niet voor over.
New Dawn is immers zoals je reeds vertelde kleiner van omvang.
Toegevoegd na 1 minuut 34 seconden:
cptKangaroo schreef: ↑14 feb 2023, 17:19 Bij FarCry1 kritieken las ik geregeld dat mensen de mutanten niet leuk vonden maar voor mij is dat één van de beste aspecten aan die game omdat ze na al die jaren nog steeds gevaarlijke opponenten zijn. Een beetje zoals de passage door het alien ruimteschip in Crysis 1 dat sommigen ook minder vonden maar de eerste keer is dat echt een bloedstollend level (tot je de truc leert).
Ah dan moet het toch FC1 zijn die ik destijds speelde, want dat was ook met gemuteerden, en ik vond het bij momenten ook wel wat veel worden toen.
je répète.. Jean a de longues moustaches