Ik wacht ook op een fiber leverancier.
Verder nog een straf staal: na veel chaos en heisa n.a.v. mijn vraag om in een rustoord de modem en tel. te verhuizen naar een kamer een 10- tal meter verder in de gang, op 12/03 besloten het abo vaste tel. bij TN op te zeggen. TN op de hoogte gebracht en de modem 2 dagen later netjes ingeleverd in de drop-off corner in de plaatselijke winkel.
N.a.v. een klacht hieromtrent bij de ombudsdienst, symbolische compensatie ontvangen van 30 euro + een bos bloemen van Telenet naar mijn moeder omdat de persoon die me vanuit Mechelen gebeld had, doodgegeneerd was over mijn verhaal en de desinformatie op alle niveau's.
Klap op de vuurpeil. Vorige week kregen we een aanmaning voor betalingvan het abo geld voor vaste tel. voor de maanden april - mei en juli. Juni was blijkbaar gratis
Tel. naar klantendienst met reactie: "het abonnement van uw moeder is gestopt pas op 18/07" (terwijl de modem al op medio maart was afgezet in de TN winkel).
De operator deelde mee dat dit dossier verder ging onderzocht worden en dat ooit ! wel eens een creditnota zou volgen t.b.v. 108,43€. Ik zou wel eerst moeten betalen ...
Dossier dus doorgespeeld naar ombudsdienst.
TN stelt zonder blikken of blozen in een reactie tav de ombudsdienst dat ze niet op de hoogte waren van de stopzetting van het abo (maar ze hebben wel een compensatie toegekend, bloemen gestuurd naar mijn moeder bij wijze van excuses voor de extreme chaos waarvan we het slachtoffer geweest zijn bij de aanvraag tot verhuis, gevolgd door opzeg + ik heb ook een half uur aan de tel. gehangen met deze costum relations manager die me opbeld om mijn verhaal te aanhoren en letterlijk zei dat ze deze story verschrikkelijk vond en betrokken medewerkers van de TN- winkel én klantendienst persoonlijk ging interpelleren ...
Il fautle faire.
Ik had even de indruk dat het beter ging maar blijkbaar ...
Toegevoegd na 34 minuten 51 seconden:
DarkV schreef: 30 jul 2024, 09:15
Op zich is er dus met de technologie niets aan de hand (moderniseren kan je altijd) maar loopt het achterliggend gewoon grandioos fout (en dat kan het evenzeer met een volledig fiber netwerk).
Tja, zoals bij alles. Het geheel is zo sterk als zijn zwakste schakel.
Ik kan me voorstellen dat er op zich niets mis is met coax of koper op zich maar als je de toestand van bv. het coax netwerk hier in de buurt ziet (met bv. versterkers waarvan de grijze bakjes verdwenen zijn of gescheurd zijn en het water zonder meer over de aansluitingen stroomt bij regen) dan kan ik me voorstellen dat dit niet zo ideaal is.
Idem met koper. Door de torenhoge miserie met TN, de vraag gesteld om terug een VDSL- aansluiting te krijgen bij PX. Ze weten dat er hier problemen in de buurt zijn met een kabel die onder een gewestweg loopt en wensen niet meer te investeren in herstelling gezien aangekondigde fiber hier.
Laat me dus stellen dat de toestand / conditie van de huidige netwerkinfrastructuur te wensen over laat.
Dat het achterliggend serieus mis loopt, is een open deur intrappen. Zie maar naar wat TN de laatste jaren allemaal presteert ...
Ik hoop alvast wat meer geluk te hebben met de op komst zijnde fiber ...