Hi
Ik moet op treinen met onderstaand toestel graffiti verwijderen. Heb er een nieuw mesje ingestoken en dan kan ik zeer moeilijk graffiti verwijderen.
Voor nieuwjaar had ik dit ook en mijn collega deed iets met het mesje en dan werkte het super goe. Daar de collega eigen tijd uit roullatie is kan ik het hem niet vragen.
Herkent iemand het probleem en wat is de oplossing ?
Al vast bedankt
verf verwijderen met verfkrabber
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 657 keer
- Bedankt: 214 keer
Kleine, harde schokjes werken veel beter dan lange halen. Alleszins toch om een "sliert" te beginnen.
Ik heb er zo eentje en vind het een fantastische tool -- de metalen versies liggen gewoon veel slechter in de hand. Deze zijn wel kleiner dan de jouwe en met dunnere mesjes.
Ik heb er zo eentje en vind het een fantastische tool -- de metalen versies liggen gewoon veel slechter in de hand. Deze zijn wel kleiner dan de jouwe en met dunnere mesjes.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
- Bedankt: 25 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Heel stom idee, maar mesje omdraaien? Er zit daar meestal een vlakke kant en een schuine kant aan. Vlakke kant naar het toestel toe, schuine kant naar de graffiti.
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
- Bedankt: 481 keer
- Recent bedankt: 8 keer
Ik heb zoiets liggen en destijds zeer veel gebruikt.
Wat best werkt niet "recht vooruit" schrapen maar zijdelings. Bij mijn schraper zijn de mesjes rechthoekig en een 7-tal cm breed, het zijn dus geen "Stanley mesjes" zoals op jouw foto.
Wat best werkt niet "recht vooruit" schrapen maar zijdelings. Bij mijn schraper zijn de mesjes rechthoekig en een 7-tal cm breed, het zijn dus geen "Stanley mesjes" zoals op jouw foto.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com