Scarlet Mobile - wijziging in roaming

Nieuws omtrent telecommunicatie
Plaats reactie
Deep4Space
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 5 keer
Recent bedankt: 1 keer

Zopas is mij opgevallen dat Scarlet zijn roaming coverage heeft gewijzigd sinds begin dit jaar.
Blijkbaar hebben ze stiekem Zwitserland uit hun lijst gehaald en betaal je vanaf nu de volle pot.

Heeft iemand hier als klant van Scarlet mobile een bericht van gekregen? Ik heb mijn mail zitten nakijken maar als ik niet toevallig zelf in de details zou ben gaan kijken op hun site zou ik het pas ontdekt hebben op mijn factuur :bang: . NIet echt de beste manier van klanten communicatie zou ik zo zeggen.

BTW, op de site zie je het volgende 'En met Roam Like at Home gebruik je je abonnement in heel Europa, zoals in België.'
Pas in de voorwaarden kan je zien dat Europa wil zeggen 'Europese Unie, Noorwegen, IJsland, Liechtenstein.' (Waar de UK in valt is mij een raadsel :lol: )
johann
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 44 keer
Provider

Aha! Dat verklaart waarom ik vorige week (06.01) in Basel geen netwerk had. Het is niet dat plots de volle mep werd berekend, het is eerder een scenario à la Mobile Vikings waarbij er gewoon geen connectie meer mogelijk is. Of misschien was dat alleen maar tijdelijk?
In ieder geval heb ik daarvan nooit een aankondiging ontvangen. Hoogst ontransparant. Nochtans belangrijk, want dat was ook zowat de laatste reden waarom ik klant bleef bij Scarlet. Tijd om eens te kijken waar het gras groener is!
edwin.d
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 32 keer

Nee dat verklaart dat je in Zwitserland ook de volle pot betaald als je daar belt of surft. En dat dit niet van je bundel gaat.

Dat je geen netwerk had, zal wel aan je toestel gelegen hebben.
Soms moet je het eens terug opstarten, of manueel verbinding maken met de buitenlandse provider
Deep4Space
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 5 keer
Recent bedankt: 1 keer

Wel ik vind dit een totaal gebrek aan transparantie. Dit is zomaar eventjes een aanpassing van 0.05€/MB naar 10€/MB!!!!!
Als ze inderdaad niemand geïnformeerd hebben dan verwacht ik veel klanten van Scarlet die van hun stoel gaan vallen als ze terug komen van hun ski vakantie in Zwitserland.
ghostboy1993
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 15 keer
Provider

Scarlet in mijn ogen doet het jaren al slecht sinds de overname van proximus.
Toen ze zelf vroeger onafhankelijk waren waren ze eerder een prijsbreker.
Nu totaal niet meer en laat staan innovatief !
Ze draaie graag de tijd terug...
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”