Ja, wij zijn in juli '21 ingegaan op het aanbod Luminus Optimal met 1500kWh gratis als promotie. Maar die bonus wordt pas na 11 maand uitgekeerd bij een "afrekeningsmoment" en om één of andere reden deed Luminus zo'n moment voor ons in mei, dus voor de 11 maand. Eind vorig jaar dan toch eens de helpdesk (
[email protected]) gevraagd hoe het ermee zat, en men bevestigde in een email dat die promotie ook verrekend ging worden, maar dus bij een afrekeningsmoment (in mei, of bij opstap, neem ik aan).
Ik heb indertijd de pdf van die promotie bewaard, en dit waren toen de kleine letterkes:
Als nieuwe klant krijgt u 1.500 kWh gratis (op de energiekost) op uw afrekening voor het afsluiten van een Luminus Optimal Elektriciteit contract in juli 2021. Dit bedrag wordt berekend adhv een gemiddeld tarief voor de energiekosten en wordt toegekend na 11 maanden
Wegens de crisis had het weinig nut om over te stappen dus 't blijft voor mij afwachten wat zij ervan gaan maken.
Onze promo liep van juli tot september dus 't is mogelijk dat de jouwe in mei andere voorwaarden had. Als dat afrekeningsmoment voor iedereen van onze promo in mei viel, was er eigenlijk niemand die de promo toen al kon gekregen hebben (wegens nog geen 11 maand). Zolang dat ze 'm toekennen is er natuurlijk niks mis, enkel wat onduidelijkheid.