Alsof dat nog niet genoeg was, breidde VoiceKing in de zomer van 2022 uit met hun eigen mobiele diensten: VoiceKing Mobile. Ze nemen jouw mobiele nummers onder hun hoede en worden zo niet enkel en alleen ‘koning van de vaste telefonie’, maar ook van de mobiele.
Hét verschil
Werkend op het Proximus-netwerk, biedt VoiceKing hetzelfde bereik en dezelfde kwaliteit aan. Wat hen dan anders maakt? Je krijgt de keuze tussen Solo- of Pool abonnementen. Solo-abonnementen kan je vergelijken met hoe ook andere mobiele operatoren tewerk gaan: Je krijgt een keuze tussen verschillende tariefplannen, met telkens een aantal belminuten, sms’en en mobiele data per nummer. Elke werknemer kan zo een tariefplan toegekend krijgen, gebaseerd op zijn/haar noden. Kies je voor Pool-abonnementen, dan genieten meerdere werknemers van een gezamenlijke pool van belminuten, sms’en en mobiele data. Beide soorten abonnementen kunnen ook gecombineerd worden. Afhankelijk dus van de noden van jouw werknemers, kan je kiezen wat de beste optie is.
Een ander voordeel is dat jouw werknemers weinig tot geen extra kosten kunnen maken. Bij een Solo-abonnement, worden de diensten automatisch geblokkeerd eenmaal de gebruiker zijn/haar mobiele data, belminuten, of sms’en heeft opgebruikt. Indien men de diensten wil blijven gebruiken, dient er een aanvraag ingediend te worden bij hun eerstelijnssuport, om een tariefsverhoging uit te voeren.
Dankzij de eerstelijnssupport, ben je ook steeds meteen verder geholpen. Iemand telefonisch spreken, kan je via het nummer 0800 82 027. Daarnaast kan je hen ook bereiken via [email protected]. Op deze manier worden tariefswijzigingen of andere aanpassingen vlot voor jouw bedrijf uitgevoerd.
VoiceKing Mobile MVNO (proximus)
-
- Elite Poster
- Berichten: 6019
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 21:24
- Uitgedeelde bedankjes: 572 keer
- Bedankt: 335 keer
- Recent bedankt: 1 keer
https://www.jsm.be/blog/jsm-informeert/ ... ng-mobile/

-
- Elite Poster
- Berichten: 5838
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 11:30
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 504 keer
- Recent bedankt: 2 keer
hmm, dat poolen, hebben telenet en pxm dat ook niet? (enfin, pxm zal dat zowiezo wel hebben, want ik vermoed dat ze het anders niet zouden kunnen aanbieden)
kan er op de site van voiceking ( http://www.voiceking.be ) zelf echter wel niets van terugvinden
maar hoe zou die pool dan werken icm de split billing die je meestal bij bedrijven hebt?
also: hoe ga je aan jef uitleggen dat hij geen data meer heeft omdat jos teveel gedownload heeft deze maand?
(hoewel ik wel degelijk voordeel zie in dit, als het verbruik van elke medewerker gekend is)
kan er op de site van voiceking ( http://www.voiceking.be ) zelf echter wel niets van terugvinden
maar hoe zou die pool dan werken icm de split billing die je meestal bij bedrijven hebt?
also: hoe ga je aan jef uitleggen dat hij geen data meer heeft omdat jos teveel gedownload heeft deze maand?
(hoewel ik wel degelijk voordeel zie in dit, als het verbruik van elke medewerker gekend is)