Hey,
Vandaag op een XP toestel was mijn dvd-station verdwenen in deze computer, ik ging naar apparaatbeheer. Daar stond ook niks tussen, bij de bios word ook niks weergegeven. De kabels zitten allemaal goed aangesloten. Ik heb via google gevonden dat je iets moets veranderen in het register, dat heb ik gedaan. Werkte helaas niet... Nog mensen met zo'n voorval? Hoe vind ik hem terug?
Mvg,
Snakehit
dvd station is verdwenen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 16 keer
Als de bios hem niet kan vinden, zal een instelling in Windows ook niet veel uitmaken.
Probeer je bios eens te resetten naar de default settings.
Probeer anders de DVD eens in een andere PC, probeer eens een andere voedingconnector, ...
Veel succes alleszins!
Probeer je bios eens te resetten naar de default settings.
Probeer anders de DVD eens in een andere PC, probeer eens een andere voedingconnector, ...
Veel succes alleszins!
- Kokki
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 2 keer
Ik had hetzelfde met een CdRom. Ik heb toen wel niet gekeken of ie nog in het apparaatbeheer stond. Verwijderen en terugsteken van het station deed het bij mij. Ik heb wel een laptop, waarbij het kleinste kind deze kan verwijderen, dus dat was niet moeilijk
.
Misschien werkt dit voor jou ook. Succes

Misschien werkt dit voor jou ook. Succes
helpt niks uit...
ik wou hem formatteren, maar hij vond mijn cd niet. Omdat de bios hem ook niet vind. Wat nu?
ik wou hem formatteren, maar hij vond mijn cd niet. Omdat de bios hem ook niet vind. Wat nu?