Mobile Vikings totaal onbereikbaar

Hier kan je alles kwijt over Mobile vikings of Jim mobile (wat een product is van mobile vikings)
nete
Pro Member
Pro Member
Berichten: 351
Lid geworden op: 16 maa 2008, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 8 keer

Bericht

Wat is er aan de hand met MV ? Telefonisch via 1976 krijg je de melding dat die dienst "momenteel UITZONDERLIJK gesloten is".
Dagen- of wekenlang noem ik al lang geen "uitzonderlijk" meer.
Ik zit met een paswoordprobleem bij aanloggen op My Viking. Ik kan een code laten sturen naar een e-mail adres maar die mail komt nooit aan...

Is Proximus MV aan het doodknijpen ?
ghostboy1993
Pro Member
Pro Member
Berichten: 382
Lid geworden op: 26 mei 2019, 09:12
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 12 keer
Recent bedankt: 2 keer

Bericht

nete schreef: 09 nov 2022, 08:43 Wat is er aan de hand met MV ? Telefonisch via 1976 krijg je de melding dat die dienst "momenteel UITZONDERLIJK gesloten is".
Dagen- of wekenlang noem ik al lang geen "uitzonderlijk" meer.
Ik zit met een paswoordprobleem bij aanloggen op My Viking. Ik kan een code laten sturen naar een e-mail adres maar die mail komt nooit aan...

Is Proximus MV aan het doodknijpen ?
mss maken ze een brugdag vanwege de feestdag :???:
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6544
Lid geworden op: 22 feb 2005, 11:46
Uitgedeelde bedankjes: 341 keer
Bedankt: 452 keer
Recent bedankt: 4 keer

Bericht

probeer eens via whatsapp
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Nexus1980
Pro Member
Pro Member
Berichten: 443
Lid geworden op: 15 nov 2004, 10:48
Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
Bedankt: 29 keer

Bericht

Zaterdag heb ik hen nog bericht gestuurd en dezelfde dag een antwoord ontvangen. Ik zou voorlopig nog geen te grote conclusies trekken.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3600
Lid geworden op: 03 sep 2003, 17:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 227 keer
Bedankt: 94 keer
Recent bedankt: 2 keer

Bericht

Ze zijn mss ook aan het staken vandaag :)
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
nete
Pro Member
Pro Member
Berichten: 351
Lid geworden op: 16 maa 2008, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 8 keer

Bericht

ghostboy1993 schreef: 09 nov 2022, 08:45
nete schreef: 09 nov 2022, 08:43 Wat is er aan de hand met MV ? Telefonisch via 1976 krijg je de melding dat die dienst "momenteel UITZONDERLIJK gesloten is".
Dagen- of wekenlang noem ik al lang geen "uitzonderlijk" meer.
Ik zit met een paswoordprobleem bij aanloggen op My Viking. Ik kan een code laten sturen naar een e-mail adres maar die mail komt nooit aan...

Is Proximus MV aan het doodknijpen ?
mss maken ze een brugdag vanwege de feestdag :???:
De onbereikbaarheid is niet van gisteren of vandaag, maar al dagenlang. "Uitzonderlijk" ? Ja man.

Toegevoegd na 33 minuten 59 seconden:
Chat ook in staking ?
ghostboy1993
Pro Member
Pro Member
Berichten: 382
Lid geworden op: 26 mei 2019, 09:12
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 12 keer
Recent bedankt: 2 keer

Bericht

nete schreef: 09 nov 2022, 10:11
ghostboy1993 schreef: 09 nov 2022, 08:45
nete schreef: 09 nov 2022, 08:43 Wat is er aan de hand met MV ? Telefonisch via 1976 krijg je de melding dat die dienst "momenteel UITZONDERLIJK gesloten is".
Dagen- of wekenlang noem ik al lang geen "uitzonderlijk" meer.
Ik zit met een paswoordprobleem bij aanloggen op My Viking. Ik kan een code laten sturen naar een e-mail adres maar die mail komt nooit aan...

Is Proximus MV aan het doodknijpen ?
mss maken ze een brugdag vanwege de feestdag :???:
De onbereikbaarheid is niet van gisteren of vandaag, maar al dagenlang. "Uitzonderlijk" ? Ja man.

Toegevoegd na 33 minuten 59 seconden:
Chat ook in staking ?
Als proximus MV verkl**t zoals ze dat met scarlet gedaan hebben is gewoon super jammer ....
Persoonlijk kijk ik uit naar die nieuwe 4de speler en hopelijk blijven ze goed doen zonder monopolie :roll:
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2390
Lid geworden op: 10 jan 2016, 12:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
Bedankt: 101 keer
Recent bedankt: 5 keer

Bericht

MV is al maanden telefonisch onbereikbaar

Whatsapp reageren ze binnen de 24h wel.
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
nete
Pro Member
Pro Member
Berichten: 351
Lid geworden op: 16 maa 2008, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 8 keer

Bericht

buthead schreef: 09 nov 2022, 16:08 MV is al maanden telefonisch onbereikbaar

Whatsapp reageren ze binnen de 24h wel.
Dus inderdaad "uitzonderlijk" zoals ze beweren. :bang:

Een "Basta" actie zoals enkele jaren geleden is bij hoogdringendheid terug nodig. :eek:
nvdeynde
Member
Member
Berichten: 78
Lid geworden op: 21 mei 2012, 10:59
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer

Bericht

Ik kan ze ook niet bereiken.
Hun telefoon werkt niet, email antwoord niemand, de chat vind ik niet meer op hun website.

Tja via sociale media: facebook, twitter. Noem mij ouderwets maar dat gebruik ik niet.

Dat ze bereikbaar zijn via whatsapp vind ik niet terug, welk nummer ?
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6544
Lid geworden op: 22 feb 2005, 11:46
Uitgedeelde bedankjes: 341 keer
Bedankt: 452 keer
Recent bedankt: 4 keer

Bericht

+32 456 13 06 93
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Lexieke
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 mei 2015, 17:36
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Bericht

ik had afgelopen donderdag en vrijdag contact met hen. Donderdag via het form om me terug te bellen, ik ontving binnen het uur een callback. Vrijdag via facebook messenger, binnen een halve dag ook een prima antwoord.
glda19
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 952
Lid geworden op: 21 aug 2006, 23:41
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 14 keer
Recent bedankt: 2 keer

Bericht

+32 78 35 30 33
Hier kreeg ik ook de melding telefoonische helpdesk uitzonderlijk gesloten. Te bereiken via FB mail of website
Misschien onderbemand
ghostboy1993
Pro Member
Pro Member
Berichten: 382
Lid geworden op: 26 mei 2019, 09:12
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 12 keer
Recent bedankt: 2 keer

Bericht

glda19 schreef: 02 jan 2023, 05:46 +32 78 35 30 33
Hier kreeg ik ook de melding telefoonische helpdesk uitzonderlijk gesloten. Te bereiken via FB mail of website
Misschien onderbemand
tis al een tijd zo dat ze telefonisch niet bereikbaar zijn :cry:
maar via FB of ander social media zijn ze gemakkelijk te bereiken :-)
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2302
Lid geworden op: 21 nov 2004, 19:05
Uitgedeelde bedankjes: 259 keer
Bedankt: 47 keer

Bericht

Trouwens via Social Media werkt bij de Duopolen ook beter hoor :banana:
Precies toch een goede trend.
Maar natuurlijk niet voor wie daar niet mee mee is.
levi1700
Member
Member
Berichten: 92
Lid geworden op: 02 okt 2013, 07:20
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

Bericht

Afbeelding
5G en VoWifi en VoLTE in de pijplijn in 2023, eindelijk.
Weg bij Transatel dan en volledig Proximus beheer?
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3600
Lid geworden op: 03 sep 2003, 17:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 227 keer
Bedankt: 94 keer
Recent bedankt: 2 keer

Bericht

Over onbereikbaarheid gesproken, wij hadden hier tot voor kort met het gezin 4 x gsm abo bij Mobile Vikings , maar hadden slechte ontvangst in huis ( 1 a 2 streepjes, soms geen streepje) waardoor we inkomende oproepen misten en gesprekken die uitvielen door de slechte ontvangst. Hadden ze nu al Vowifi/volte gehad ging dat wss vlotter gegaan zijn voor bereikbaarheid in huis. Ik ben ingegaan op het Hey! aanbod van 2 jaar aan 10€ (Omdat ik weet dat er hier op 100m een mast staat van orange) met 10 GB naar 20 GB wat goedkoper is dan bij MV en nog es dubbel data , ook het aanwezig zijn van Vowifi/volte bij Hey! is een pluspunt en heb nu ook alle streepjes ontvangst op de smartphone bij ieder gezinslid.
Het soms willen bellen naar MV was meestal dat er niemand aanwezig was op de klantendienst (dus niemand bereikbaar) maar wel via mail of social media....
Ik behoud wel nog het vast internet thuis van MV.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
ghostboy1993
Pro Member
Pro Member
Berichten: 382
Lid geworden op: 26 mei 2019, 09:12
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 12 keer
Recent bedankt: 2 keer

Bericht

Tis idd ,overal beetje anders met ontvangst en qua provider.
MV maakt gebruik van het proximus netwerk , proximus is goed qua bereik binnen huizen op veel plaatsen ( normaal gezien ) heb ik ondervonden.
Toen MV Orange was had ik buiten overal goed bereik op sommige binnen plaatsen niet zoals mijn werkplaats VB , daar doet Proximus en Base/Telenet het vele beter.
Ik hoop alleen dat als ze aan 5G beginnen er toch meer bereik gaat zijn op meerdere plaatsen :angel:
En hey/Orange is zeker geen slecht provider :banana:
Laatst gewijzigd door philippe_d 06 jan 2023, 08:18, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: fullquote van vorige post verwijderd
tom35
Premium Member
Premium Member
Berichten: 651
Lid geworden op: 20 apr 2009, 17:40
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 25 keer

Bericht

vikingpunten gerekend om abbo te betalen en enkele dagen nadien melding krijgen dat je niet betaald heb alhoewel de viking punten er wel degelijk af zijn. Meer dan een week geleden een mail gestuurd en er wordt gewoon niet gereageerd...zal morgen is moeten bellen vrees ik of abbonement wordt afgesloten...
lirec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 758
Lid geworden op: 03 aug 2010, 12:43
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 88 keer
Recent bedankt: 1 keer

Bericht

Je bescikbare MV punten worden meestel een tweetal dagen vooraf "gereserveerd" voor je aankomende factuur.
Vervolgdens komt die factuur per mail & die is zeer duidelijk, een voorveeld:
Clipboard01.jpg
Mogelijk waren je MV punten dus net te laat beschikbaar om ze mee op de factuur te krijgen?

Niet om te zorgen over te maken als dat eens gebeurd, volgende keer worden ze wel meegenomen
Of slaag jij erin elke maand +35 punten te sparen ? :lol:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 10818
Lid geworden op: 06 dec 2009, 12:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 291 keer
Bedankt: 492 keer

Bericht

Wat is die prijsgarantie?

Ik vind de facturen en afhandeling bij MV net heel erg duidelijk. Ook hebben ze steeds correct en snel gereageerd. Tot nu toe meer dan tevreden bij MV al mag je dat uiteraard nooit uitspreken om het onheil over jezelf af te roepen :)
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3600
Lid geworden op: 03 sep 2003, 17:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 227 keer
Bedankt: 94 keer
Recent bedankt: 2 keer

Bericht

Die prijsgarantie is voor deze die al klant waren toen ze 2 € duurder zijn geworden, de oude klanten krijgen nog aan 38 € en de nieuwe betalen 40 €
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png