Mobile Vikings totaal onbereikbaar
-
- Pro Member
- Berichten: 351
- Lid geworden op: 16 maa 2008, 12:09
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 8 keer
Wat is er aan de hand met MV ? Telefonisch via 1976 krijg je de melding dat die dienst "momenteel UITZONDERLIJK gesloten is".
Dagen- of wekenlang noem ik al lang geen "uitzonderlijk" meer.
Ik zit met een paswoordprobleem bij aanloggen op My Viking. Ik kan een code laten sturen naar een e-mail adres maar die mail komt nooit aan...
Is Proximus MV aan het doodknijpen ?
Dagen- of wekenlang noem ik al lang geen "uitzonderlijk" meer.
Ik zit met een paswoordprobleem bij aanloggen op My Viking. Ik kan een code laten sturen naar een e-mail adres maar die mail komt nooit aan...
Is Proximus MV aan het doodknijpen ?
-
- Pro Member
- Berichten: 382
- Lid geworden op: 26 mei 2019, 09:12
- Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
- Bedankt: 12 keer
- Recent bedankt: 2 keer
mss maken ze een brugdag vanwege de feestdagnete schreef: ↑09 nov 2022, 08:43 Wat is er aan de hand met MV ? Telefonisch via 1976 krijg je de melding dat die dienst "momenteel UITZONDERLIJK gesloten is".
Dagen- of wekenlang noem ik al lang geen "uitzonderlijk" meer.
Ik zit met een paswoordprobleem bij aanloggen op My Viking. Ik kan een code laten sturen naar een e-mail adres maar die mail komt nooit aan...
Is Proximus MV aan het doodknijpen ?
-
- Elite Poster
- Berichten: 3600
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 17:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 227 keer
- Bedankt: 94 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Ze zijn mss ook aan het staken vandaag
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
-
- Pro Member
- Berichten: 351
- Lid geworden op: 16 maa 2008, 12:09
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 8 keer
De onbereikbaarheid is niet van gisteren of vandaag, maar al dagenlang. "Uitzonderlijk" ? Ja man.ghostboy1993 schreef: ↑09 nov 2022, 08:45mss maken ze een brugdag vanwege de feestdagnete schreef: ↑09 nov 2022, 08:43 Wat is er aan de hand met MV ? Telefonisch via 1976 krijg je de melding dat die dienst "momenteel UITZONDERLIJK gesloten is".
Dagen- of wekenlang noem ik al lang geen "uitzonderlijk" meer.
Ik zit met een paswoordprobleem bij aanloggen op My Viking. Ik kan een code laten sturen naar een e-mail adres maar die mail komt nooit aan...
Is Proximus MV aan het doodknijpen ?
Toegevoegd na 33 minuten 59 seconden:
Chat ook in staking ?
-
- Pro Member
- Berichten: 382
- Lid geworden op: 26 mei 2019, 09:12
- Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
- Bedankt: 12 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Als proximus MV verkl**t zoals ze dat met scarlet gedaan hebben is gewoon super jammer ....nete schreef: ↑09 nov 2022, 10:11De onbereikbaarheid is niet van gisteren of vandaag, maar al dagenlang. "Uitzonderlijk" ? Ja man.ghostboy1993 schreef: ↑09 nov 2022, 08:45mss maken ze een brugdag vanwege de feestdagnete schreef: ↑09 nov 2022, 08:43 Wat is er aan de hand met MV ? Telefonisch via 1976 krijg je de melding dat die dienst "momenteel UITZONDERLIJK gesloten is".
Dagen- of wekenlang noem ik al lang geen "uitzonderlijk" meer.
Ik zit met een paswoordprobleem bij aanloggen op My Viking. Ik kan een code laten sturen naar een e-mail adres maar die mail komt nooit aan...
Is Proximus MV aan het doodknijpen ?
Toegevoegd na 33 minuten 59 seconden:
Chat ook in staking ?
Persoonlijk kijk ik uit naar die nieuwe 4de speler en hopelijk blijven ze goed doen zonder monopolie
-
- Elite Poster
- Berichten: 2390
- Lid geworden op: 10 jan 2016, 12:14
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
- Bedankt: 101 keer
- Recent bedankt: 5 keer
MV is al maanden telefonisch onbereikbaar
Whatsapp reageren ze binnen de 24h wel.
Whatsapp reageren ze binnen de 24h wel.
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
-
- Member
- Berichten: 78
- Lid geworden op: 21 mei 2012, 10:59
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
Ik kan ze ook niet bereiken.
Hun telefoon werkt niet, email antwoord niemand, de chat vind ik niet meer op hun website.
Tja via sociale media: facebook, twitter. Noem mij ouderwets maar dat gebruik ik niet.
Dat ze bereikbaar zijn via whatsapp vind ik niet terug, welk nummer ?
Hun telefoon werkt niet, email antwoord niemand, de chat vind ik niet meer op hun website.
Tja via sociale media: facebook, twitter. Noem mij ouderwets maar dat gebruik ik niet.
Dat ze bereikbaar zijn via whatsapp vind ik niet terug, welk nummer ?
-
- Starter
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 25 mei 2015, 17:36
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 3 keer
ik had afgelopen donderdag en vrijdag contact met hen. Donderdag via het form om me terug te bellen, ik ontving binnen het uur een callback. Vrijdag via facebook messenger, binnen een halve dag ook een prima antwoord.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3600
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 17:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 227 keer
- Bedankt: 94 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Over onbereikbaarheid gesproken, wij hadden hier tot voor kort met het gezin 4 x gsm abo bij Mobile Vikings , maar hadden slechte ontvangst in huis ( 1 a 2 streepjes, soms geen streepje) waardoor we inkomende oproepen misten en gesprekken die uitvielen door de slechte ontvangst. Hadden ze nu al Vowifi/volte gehad ging dat wss vlotter gegaan zijn voor bereikbaarheid in huis. Ik ben ingegaan op het Hey! aanbod van 2 jaar aan 10€ (Omdat ik weet dat er hier op 100m een mast staat van orange) met 10 GB naar 20 GB wat goedkoper is dan bij MV en nog es dubbel data , ook het aanwezig zijn van Vowifi/volte bij Hey! is een pluspunt en heb nu ook alle streepjes ontvangst op de smartphone bij ieder gezinslid.
Het soms willen bellen naar MV was meestal dat er niemand aanwezig was op de klantendienst (dus niemand bereikbaar) maar wel via mail of social media....
Ik behoud wel nog het vast internet thuis van MV.
Het soms willen bellen naar MV was meestal dat er niemand aanwezig was op de klantendienst (dus niemand bereikbaar) maar wel via mail of social media....
Ik behoud wel nog het vast internet thuis van MV.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
-
- Pro Member
- Berichten: 382
- Lid geworden op: 26 mei 2019, 09:12
- Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
- Bedankt: 12 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Tis idd ,overal beetje anders met ontvangst en qua provider.
MV maakt gebruik van het proximus netwerk , proximus is goed qua bereik binnen huizen op veel plaatsen ( normaal gezien ) heb ik ondervonden.
Toen MV Orange was had ik buiten overal goed bereik op sommige binnen plaatsen niet zoals mijn werkplaats VB , daar doet Proximus en Base/Telenet het vele beter.
Ik hoop alleen dat als ze aan 5G beginnen er toch meer bereik gaat zijn op meerdere plaatsen
En hey/Orange is zeker geen slecht provider
MV maakt gebruik van het proximus netwerk , proximus is goed qua bereik binnen huizen op veel plaatsen ( normaal gezien ) heb ik ondervonden.
Toen MV Orange was had ik buiten overal goed bereik op sommige binnen plaatsen niet zoals mijn werkplaats VB , daar doet Proximus en Base/Telenet het vele beter.
Ik hoop alleen dat als ze aan 5G beginnen er toch meer bereik gaat zijn op meerdere plaatsen
En hey/Orange is zeker geen slecht provider
Laatst gewijzigd door philippe_d 06 jan 2023, 08:18, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: fullquote van vorige post verwijderd
Reden: fullquote van vorige post verwijderd
-
- Premium Member
- Berichten: 651
- Lid geworden op: 20 apr 2009, 17:40
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 25 keer
vikingpunten gerekend om abbo te betalen en enkele dagen nadien melding krijgen dat je niet betaald heb alhoewel de viking punten er wel degelijk af zijn. Meer dan een week geleden een mail gestuurd en er wordt gewoon niet gereageerd...zal morgen is moeten bellen vrees ik of abbonement wordt afgesloten...
-
- Elite Poster
- Berichten: 758
- Lid geworden op: 03 aug 2010, 12:43
- Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
- Bedankt: 88 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Je bescikbare MV punten worden meestel een tweetal dagen vooraf "gereserveerd" voor je aankomende factuur.
Vervolgdens komt die factuur per mail & die is zeer duidelijk, een voorveeld: Mogelijk waren je MV punten dus net te laat beschikbaar om ze mee op de factuur te krijgen?
Niet om te zorgen over te maken als dat eens gebeurd, volgende keer worden ze wel meegenomen
Of slaag jij erin elke maand +35 punten te sparen ?
Vervolgdens komt die factuur per mail & die is zeer duidelijk, een voorveeld: Mogelijk waren je MV punten dus net te laat beschikbaar om ze mee op de factuur te krijgen?
Niet om te zorgen over te maken als dat eens gebeurd, volgende keer worden ze wel meegenomen
Of slaag jij erin elke maand +35 punten te sparen ?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Elite Poster
- Berichten: 10818
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 12:28
- Locatie: Hier ter plaatse
- Uitgedeelde bedankjes: 291 keer
- Bedankt: 492 keer
Wat is die prijsgarantie?
Ik vind de facturen en afhandeling bij MV net heel erg duidelijk. Ook hebben ze steeds correct en snel gereageerd. Tot nu toe meer dan tevreden bij MV al mag je dat uiteraard nooit uitspreken om het onheil over jezelf af te roepen
Ik vind de facturen en afhandeling bij MV net heel erg duidelijk. Ook hebben ze steeds correct en snel gereageerd. Tot nu toe meer dan tevreden bij MV al mag je dat uiteraard nooit uitspreken om het onheil over jezelf af te roepen
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3600
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 17:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 227 keer
- Bedankt: 94 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Die prijsgarantie is voor deze die al klant waren toen ze 2 € duurder zijn geworden, de oude klanten krijgen nog aan 38 € en de nieuwe betalen 40 €
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png