Microsoft is van plan om te stoppen met het aanbieden van gepersonaliseerde e-mailadressen voor gebruikers van Microsoft 365 Personal en Family. De ondersteuning stopt aan het eind van november 2023.
Huidige Outlook-gebruikers die een aangepaste domeinnaam gebruiken voor e-mailadressen blijven deze behouden, zo stelt Microsoft op een ondersteuningspagina. Hoewel bestaande gepersonaliseerde e-mailadressen na 30 november 2023 gewoon blijven werken, is het vanaf dat moment niet langer mogelijk om nieuwe gepersonaliseerde e-mailadressen aan te maken.
Bron: https://tweakers.net/nieuws/203096/micr ... ijnen.html
Microsoft: gepersonaliseerde e-mailadressen in 365 Personal en Family verdwijnen
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 11 keer
...voor niet-betalende gebruikers. Is wel beschikbaar als je maandelijkse kost betaald dus.
Dat is de prijs die je betaald als je een gratis product gebruikt van een bedrijf zoals Microsoft: ooit komt de rekening.
Dat is de prijs die je betaald als je een gratis product gebruikt van een bedrijf zoals Microsoft: ooit komt de rekening.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 98 keer
Ik gebruik voor mijn domein de gratis diensten van zoho.eu Dat is verbazend goed. Geen reclame. Zeer geavanceerde opties. 5gb quota. Ik kan zelfs tot 25 gratis accounts aan mijn domein hangen.
Goede webmail en mail app.
De echte beperkingen van de gratis optie is geen pop3 of IMAP. Ook geen mailforward optie in de gratis optie.
Betalende optie is er vanaf 0,9 euro per maand. Ik hou het voorlopig met de gratis optie.
Goede webmail en mail app.
De echte beperkingen van de gratis optie is geen pop3 of IMAP. Ook geen mailforward optie in de gratis optie.
Betalende optie is er vanaf 0,9 euro per maand. Ik hou het voorlopig met de gratis optie.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
- Bedankt: 140 keer
Geen idee waar je dat leest maar Microsoft 365 Personal en Family zijn heus geen gratis diensten hoor !biot schreef: 06 nov 2022, 16:13 ...voor niet-betalende gebruikers. Is wel beschikbaar als je maandelijkse kost betaald dus.