Ik heb een nog te besteden bedrag van ongeveer 200 euro aan elektronische consumptiecheques. Deze zijn te besteden bij o.a. Coolblue.be.
Het stuk gereedschap dat ik wil kopen is te duur bij CB. Daarom stel ik voor:
Twee cadeaukaarten van 100 EUR voor slechts 190 euro (10 euro korting)
Ik koop jouw product met een vergelijkbare korting in ruil voor cash.
Iets anders bij een andere winkel is ook goed voor mij. Dit valt onderling af te spreken.
[Te koop] Coolblue.be bon of product met korting
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 30 keer
Of gewoon je boodschappen mee betalen? Worden toch ook in de warenhuizen en andere ketens aangenomen?
Bij Monizze kan je trouwens je gedane betalingen met maaltijdcheques overzetten naar betaling met consumptiecheques via hun app.
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 2 keer
Ik wil de waarde van de consumptiecheques - een korting voor een userbaser gebruiken om hetzelfde bij een andere winkel te kopen (die geen ccheques aanvaarden) aan een lager bedrag. Lijkt me een win-win langs twee kanten.
In de Colruyt waar ik ga, aanvaarden ze deze niet voor boodschappen.Taaner242 schreef: 18 okt 2022, 09:23Of gewoon je boodschappen mee betalen? Worden toch ook in de warenhuizen en andere ketens aangenomen?
Bij Monizze kan je trouwens je gedane betalingen met maaltijdcheques overzetten naar betaling met consumptiecheques via hun app.
Mijn werkgever is niet aangesloten bij Monizze. Indien dit wel was, zou omzetten van maaltijdcheques naar consumptiecheques me niet verder helpen. Of bedoelde je het andersom?
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 30 keer
https://www.colruyt.be/nl/contact/betal ... tiechequesenta schreef: 18 okt 2022, 12:26 In de Colruyt waar ik ga, aanvaarden ze deze niet voor boodschappen.
Maar misschien heb jij nog van een andere uitgever.We aanvaarden digitale consumptiecheques van Monizze, Edenred en Sodexo.
Deze zijn digitale cheques die samen met de (digitale) maaltijdcheques worden opgeladen en die enkel bruikbaar zijn voor voedingsartikelen.
Is omgekeerd: een betaling die je reeds hebt gedaan met MC's kan je overzetten naar een betaling met CC's. Je saldo MC gaat terug omhoog, je saldo CC gaat omlaag.enta schreef: 18 okt 2022, 12:26 Mijn werkgever is niet aangesloten bij Monizze. Indien dit wel was, zou omzetten van maaltijdcheques naar consumptiecheques me niet verder helpen. Of bedoelde je het andersom?
Nu was het in de Colruyt zo dat hij indien er geen saldo MC was hij automatisch van het saldo CC nam

Maar hopelijk vind je een koper van jouw cheques. Zou misschien wel helpen als je een lijst kan geven van alle winkels waar je die kan gebruiken?