Ik zou graag een flatbed scanner bestellen bij bol.com canon lide 400
Maar daar dit elektronica is kan niet naar een afhaalpunt volgens de chatbot.
Hoe doen jullie dat?
bol.com Afhaalpunt
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 148 keer
- Bedankt: 108 keer
Kan je geen enkel afhaalpunt kiezen, of jouw specifiek afhaalpunt niet?
Sommige afhaalpunten hebben beperkingen op volume (afmeting van het pakje). Dus het kan zijn dat ze hiermee rekening houden?
Probeer dus eens een ander afhaalpunt?
Sommige afhaalpunten hebben beperkingen op volume (afmeting van het pakje). Dus het kan zijn dat ze hiermee rekening houden?
Probeer dus eens een ander afhaalpunt?
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 18 keer
- Recent bedankt: 1 keer
de chatbot billie geeft dit
Grote pakketten (55x75x41cm) en elektronica kunnen helaas niet bezorgd worden bij een afhaalpunt of in een pakketkluis. Dit wordt automatisch bepaald. Je kunt deze artikelen wel thuis laten bezorgen.
Grote pakketten (55x75x41cm) en elektronica kunnen helaas niet bezorgd worden bij een afhaalpunt of in een pakketkluis. Dit wordt automatisch bepaald. Je kunt deze artikelen wel thuis laten bezorgen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 148 keer
- Bedankt: 108 keer
Als de levering met bpost is dan zou je een backup adres kunnen ingeven in de app, en aan je (over)buur vragen of ze willen ontvangen (wanneer leveren bij jou zelf echt niet mogelijk is).
Met PostNL lukt dat niet volgens mij. Maar als je niet thuis bent (bij PostNL levering) dan krijg ik soms een briefje in de bus dat het pak toch bij een ophaalpunt ligt.
En anders Select nemen, en 's avonds laten leveren als je wel thuis bent (als dat dan wel past).
Met PostNL lukt dat niet volgens mij. Maar als je niet thuis bent (bij PostNL levering) dan krijg ik soms een briefje in de bus dat het pak toch bij een ophaalpunt ligt.
En anders Select nemen, en 's avonds laten leveren als je wel thuis bent (als dat dan wel past).
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
- Bedankt: 20 keer
Als je niet thuis bent gaat het toch vanzelf naar een afhaalpunt als het geen optie is bij bestellen? Ook kun je bij bpost een afhaalpunt als default instellen, als het dan via bpost verstuurd wordt gaat het toch daar naartoe.
- jphermans
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 142 keer
- Bedankt: 109 keer
Is er geen Albert Hein in de buurt? Ik laat al mijn pakjes van Bol.com naar een AH winkel in de buurt sturen. Ook de grotere, is geen probleem.
Internet via Mobile Vikings