Even een vraagje, ik was niet aan het gamen en vermoed ook geen hitteprobleem. Geen blue screen. Maar mijn laptop herstarte gewoon midden in een youtube filmpje.
Als ik kijk naar het logboek is dus de melding onverwacht afgesloten. Als ik kijk naar de errors dan komen rond dezelfde tijd deze errors tevoorschijn na de herstart. Want daarvoor geen error.
Er is een fout opgetreden tijdens het verwerken van een binnenkomende gebeurtenis die is gepubliceerd vanuit Microsoft-Windows-Security-Auditing.
The driver \Driver\WUDFRd failed to load for the device USB\VID_04F3&PID_0C6E\6&13c452c7&0&1.
De vorige afsluiting van het systeem om 14:32:31 op 29-9-2022 is onverwacht gebeurd.
LSA-pakket is niet ondertekend zoals verwacht. Dit kan leiden tot onverwacht gedrag met Credential Guard.
Dit allemaal na een 20 seconden na de herstart.De initialisatie van de SCEP-certificaatinschrijving voor Lokaal systeem via **** is mislukt:
Laptop is https://tweakers.net/pricewatch/1751054 ... nbord.html
Windows 11
Iemand een idee?
Het is ,niet de eerste keer dat ik dit heb maar het was anders want toen zat ik fortnite te spelen herstarte mijn laptop en kwam ik toch nog in mijn potje terecht en kon ik verder spelen.