Wat is een goede office app voor op een tablet.
Ene waar voor we niet vast zitten aan een maandelijkse abonnement.
De Microsoft app is geen optie deze is betalende tenzij ik mij registeer op privé tablet met e-mail van het werk. Wat ik liever niet wil
goede office app
- devilkin
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1074 keer
- Bedankt: 677 keer
- Recent bedankt: 8 keer
Kan je de microsoft suite niet gebruiken zonder betalend abonnement? Het is te zeggen gebruik makende van een gratis office.com account?
Verder heb je nog de Google Suite (Google Docs/Sheets/Slides). Lang geleden nog gebruik gemaakt van WPS Office, en van de Mobysistems OfficeSuite. Geen idee hoe deze zich nu nog verhouden, ik gebruik enkel nog de Google Suite of MS Office.
Verder heb je nog de Google Suite (Google Docs/Sheets/Slides). Lang geleden nog gebruik gemaakt van WPS Office, en van de Mobysistems OfficeSuite. Geen idee hoe deze zich nu nog verhouden, ik gebruik enkel nog de Google Suite of MS Office.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
- on4bam
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 309 keer
- Bedankt: 639 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Hangt er van af hoe en wat je gebruikt. Ik gebruik de gratis OpenOffice app op Android. Aangezien ik op de PC ook OpenOffice gebruik en via eigen (Synology) cloud de nodige bestanden deel is dat voor mijn gebruik de beste optie.
Ymmv.
Ymmv.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
- Bedankt: 174 keer
Ik gebruik gewoon Google Office(Docs, Sheets, Presentations) op al mijn devices(Laptop, Tablet & Telefoon).
Is kwalitatief zeker vergelijkbaar met MS Office(tenzij je met zware Spreadsheets werkt).
Is kwalitatief zeker vergelijkbaar met MS Office(tenzij je met zware Spreadsheets werkt).
- jphermans
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 142 keer
- Bedankt: 109 keer
Libre office is ook een zeer goede en kan dus ook met alle MS office bestanden overweg.
Ik denk dat ook de VB voor een stuk werkt maar hier ben ik niet 100% zeker van.
Ik denk dat ook de VB voor een stuk werkt maar hier ben ik niet 100% zeker van.
Internet via Mobile Vikings