Ik ben op zoek naar een manier om in contact te komen met Aliexpress klantendienst/customer service.
Ik bestelde op 24/8 zeven producten in één bestelling. Gisteren ontving ik al een eerste zending met het eerste product dubbel.
Als ik online mijn bestellinglijst bekijk blijkt inderdaad dat mijn bestelling dubbel is. Dus alle 7 producten zijn 2x besteld. En uiteraard is het totaalbedrag ook 2x van mijn credit card gehaald.
Er is dus duidelijk iets misgelopen bij de bestelling. Maar hoe contacteer ik Aliexpress hiervoor?
Ik kan enkel een klacht indienen bij de verkopers van elk product. Maar die treffen geen schuld, het is duidelijk een fout bij Aliexpress zelf.
Op zoek naar contact met Aliexpress klantendienst/customer service kom ik niet verder dan een FAQ en een chatbot die niets oplevert.
contact met Aliexpress
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
- Bedankt: 685 keer
- Recent bedankt: 9 keer
verkopers contacteren, dat lijkt mij de eerste (en misschien inderdaad enige) optie.
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- fryelectro
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 367 keer
- Bedankt: 174 keer
aie veel suc6 hiermee, hou ons zeker op de hoogte.
BTW vraagje: als je tegenwoordig iets bestelt uit china via aliexpress, moet je dan douane kosten en BTW betalen of rekenen ze dit ondertussen correct af?
BTW vraagje: als je tegenwoordig iets bestelt uit china via aliexpress, moet je dan douane kosten en BTW betalen of rekenen ze dit ondertussen correct af?
Edpnet VDSL XL - 100/35 Fritz!Box 7530
Orange Go Extreme
Orange Go Extreme
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 18 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Het lukt nog steeds om te chatten met een echte persoon.
Je moet proberen eva te passeren.
1ste ga naar aliexpress website.
2de login.
3de boven aan vind je help ga daar naar customer service klanten service.
4de onderaan online service chat now
5de kies dan payement faild
6de other oder issues.
7de extra money
8ste no
9 de zou je onderaan chat with agent moeten zien staan.
geen paniek als je het niet ziet staan.
Scroll een klein beetje naar boven en tot je terug vanaf stap 5 kunt herhalen. En als je dan stap 5 tot 8 terug doet dan komt het erwel chat with agent.
Werk zeker net getest voor het antwoorden.
Voor de BTW die zie je normaal staan bij het afreken indien niet.
Ga naar het bestelde product dat onderweg is en daar zou je een knop Besteldetails en daar kun je een factuur downloaden en zie je duidelijk de btw staan
Je moet proberen eva te passeren.
1ste ga naar aliexpress website.
2de login.
3de boven aan vind je help ga daar naar customer service klanten service.
4de onderaan online service chat now
5de kies dan payement faild
6de other oder issues.
7de extra money
8ste no
9 de zou je onderaan chat with agent moeten zien staan.
geen paniek als je het niet ziet staan.
Scroll een klein beetje naar boven en tot je terug vanaf stap 5 kunt herhalen. En als je dan stap 5 tot 8 terug doet dan komt het erwel chat with agent.
Werk zeker net getest voor het antwoorden.
Voor de BTW die zie je normaal staan bij het afreken indien niet.
Ga naar het bestelde product dat onderweg is en daar zou je een knop Besteldetails en daar kun je een factuur downloaden en zie je duidelijk de btw staan
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 190 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Ik heb op de hierboven aangegeven wijze chat contact gekregen. De juiste term voor mijn probleem blijkt "duplicate order" te zijn.
Er is nu voor elk van de 7 betwiste items een dispute geopend en ik moet wachten op antwoord van elk van de verkopers. Er is van Aliexpress zelf geen oplossing om de gehele bestelling te annuleren.
Voor 1 item had ik dat vorige week al gedaan. Het antwoord daarop is dat ik het op eigen kosten moet terugzenden. Ik vrees dat dat ook voor de 6 andere het geval zal zijn. Maar nu moet ik 5 dagen wachten...
Er is nu voor elk van de 7 betwiste items een dispute geopend en ik moet wachten op antwoord van elk van de verkopers. Er is van Aliexpress zelf geen oplossing om de gehele bestelling te annuleren.
Voor 1 item had ik dat vorige week al gedaan. Het antwoord daarop is dat ik het op eigen kosten moet terugzenden. Ik vrees dat dat ook voor de 6 andere het geval zal zijn. Maar nu moet ik 5 dagen wachten...
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
- Bedankt: 685 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Ga vooral nog geen feedback achterlaten nu, dat is zowat het enige drukkingsmiddel dat je hebt.
Maar van de andere kant, welke oplossing zou je zelf willen ? alles is waarschijnlijk al onderweg.
J.
Maar van de andere kant, welke oplossing zou je zelf willen ? alles is waarschijnlijk al onderweg.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 119 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Als de dubbele bestelling eigen fout is kan je beter de dubbele items proberen zelf te verkopen.
Terugzenden naar China kost een fortuin en de vraag is maar of het correct aankomt en je je geld gaat terug zien.
Terugzenden naar China kost een fortuin en de vraag is maar of het correct aankomt en je je geld gaat terug zien.