pelletkachel Ecoteck Francesca 7.5 Kw
Op school hebben we een pelletkachel staan die aantal jaren geleden is gebruikt tijdens verbouwingswerken.
Nu wordt die al een aantal jaren niet meer gebruikt en kan dus worden verkocht.
Juiste aankoopdatum en prijs weet ik (nog) niet, ik vermoed dat die +- 2.500 € zal zijn geweest.
Lijkt me op zich een goed toestel te zijn, en ik vermoed dat er vraag naar is naar pelletkachels.
Is een prijs ergens tussen 500 en 1.000 € realistisch?
[Prijspeiling] pelletkachel Ecoteck Francesca
- Sinna
- Elite Poster
- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 342 keer
- Bedankt: 230 keer
- Recent bedankt: 2 keer
- Contacteer:
Er is sinds eind mei eentje te koop op 2dehands, zie Poêle pellets Ecoteck Francesca 7,5 kw voor €900, maar blijkbaar geen interesse...
Computer(k)nul
- Sasuke
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 250 keer
- Bedankt: 550 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Het probleem met 2dehands pelletkachel is dat geen enkele installateur dat wil komen installeren
wegens de enorme vraag doen ze enkel hun eigen merken, voorraad of 2dehands toestellen. En zo’n pelletkachel afstellen e.d. Is net zoals Bij een mazout ander/ketel niet zo eenvoudig als het lijkt als het niet op direct goed staat.

-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 30 keer
Dat zou idd. wel eens een probleem kunnen zijn...Sasuke schreef: 26 aug 2022, 20:14 Het probleem met 2dehands pelletkachel is dat geen enkele installateur dat wil komen installerenwegens de enorme vraag doen ze enkel hun eigen merken, voorraad of 2dehands toestellen. En zo’n pelletkachel afstellen e.d. Is net zoals Bij een mazout ander/ketel niet zo eenvoudig als het lijkt als het niet op direct goed staat.