[Te koop] Chromecast Google TV

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Gesloten
alloja
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
Bedankt: 51 keer
Provider

Hallo iedereen,

Ik verkoop mijn Google TV Chromecast. Het is de nieuwste generatie met afstandsbediening en Android TV geïntegreerd.
Twee punten om op te merken:
  • Net als de Chromecast Ultra moet ook dit model op een stopcontact worden aangesloten. Hij kan niet worden gevoed door de USB-poort van de TV.
  • Het werd gekocht bij Carrefour (in Evere) voordat het officieel in België verkrijgbaar was. De verpakking is tweetalig (Spaans/Italiaans) en het eerste scherm is alleen in deze twee talen. Daarna kunt u echter overschakelen naar het Nederlands en verbinding maken met de Belgische Play Store.
Voor Ethernet-liefhebbers is er een officiële adapter die bestaat, maar die ik niet heb: https://store.google.com/product/chrome ... pter_gen_2

Hij is maar een paar maanden gebruikt. Ik verkoop het voor 50€ incl. verzendkosten.
UCG-Fiber • Proximus Flex+ Ultra Fiber • Voo Giga Max
Vu+ Duo 4K SE (DVB-C + DVB-T2) • V7c • Box évasion • Apple TV 4K (Pickx Mix FR)
SPR
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 31 keer

Even inpikken... je kan die ook gewoon voeden met een externe batterij er aan te hangen. Gezien het zeer geringe stroomverbruik kan je er uren mee kijken voor de batterij leeg is. Zo doe ik het alvast, dan moet dat ding niet 24 op 24 aan staan. :)
alloja
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
Bedankt: 51 keer
Provider

Het probleem was natuurlijk niet zozeer of de Chromecast continu stroom zou krijgen of niet, maar het feit dat de Chromecast aan en uit gaat met de TV. Net als op de klassieke modellen. :wink:

Toegevoegd na 2 uren 36 minuten 31 seconden:
Verkocht via een ander kanaal. 😉
UCG-Fiber • Proximus Flex+ Ultra Fiber • Voo Giga Max
Vu+ Duo 4K SE (DVB-C + DVB-T2) • V7c • Box évasion • Apple TV 4K (Pickx Mix FR)
Gesloten

Terug naar “Te koop / Gezocht”