Nu blijkt dat je voor die registratie een GSM nr moet ingeven. Ik heb helemaal geen mobiel nr van van Telenet in mijn abonnenement en hun vaste nr wordt niet aanvaardt. Ook op mijn.telenet.be kan ik niet meer inloggen om mijn eigen account te beheren. Zelfs een contactformulier invullen om te zeggen dat je geen account kan aanmaken is niet mogelijk.Opgelet, vanaf vandaag kan je met je huidige login niet meer aanmelden!
Je kan vanaf nu alleen nog maar aanmelden met een persoonlijke login in de vorm van een e-mailadres. Heb je er al een? Dan zie je die in de volgende stap. Heb je er nog geen? Komt goed! Je maakt er makkelijk een aan.
Met een persoonlijke login kan je...
- makkelijk je persoonlijk verbruik opvolgen en je verbruiksmeldingen instellen.
- snel je diensten zelf beheren via Klantenservice en de Telenet-app.
- voor iedereen van je familie een persoonlijke login aanmaken zodat je je eigen login niet meer moet delen.
- veiliger aanmelden want je login is gekoppeld aan je mobiele nummer.
Check je login of maak een nieuwe in 2 minuten aan.
Echt niet te geloven
Om nog maar te zwijgen wat voor onzin daar weer staat (zelfde met die zever over hun webruimte "alternatieven"). Ik heb reeds meerdere logins die gekoppeld zijn aan aparte mailboxen. Er moet dus helemaal niks gedeeld worden. En sinds wanneer heb je een mobiel nr nodig om iets "veilig" te kunnen doen op het internet of om TV te kijken.