Wie heeft er al met google wallet nieuwe naam google pay betaald.
Hoe komt het dat het hier bv bij een bepaalde apotheekketen ,plaatselijke drankhandelaar niet werkt om met google wallet en Fortis te betelen.
En in een heel klein kafeetje in antwerpen wel. Die die bestelde kende het zelf niet want trok grote ogen als ik gsm bovenhaalde op te betalen.
Wie al de bonsai app gebruikt? En wat met de te scannen qr-code. Werkt de qr-code die je op sommige van die courante grijze betaal terminals ziet verschijnen.
Wie bonsai al gebruikt via google wallet?
wie al met bonsai app ,google wallet betaald.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 257 keer
Ik vermoed dat wat jij beschrijft met Apple Pay net hetzelfde is. Hierbij mijn ervaring met Apple Pay waar je het volgens mij kan doortrekken naar Google Pay:
Apple Pay ondersteunt nog geen Bancontact (komt er wel aan later dit jaar naar het schijnt). Dus gebruikt Apple Pay nu Maestro, Mastercard en Visa (zowel de debet als de credit variant van de laatste 2).
De kaarten van de Fortis groep zijn allemaal van Maestro naar Visa debit gegaan. Maestro wordt dus helemaal niet meer ondersteund met die kaarten.
Als dus de handelaar enkel Bancontact en Maestro aanbiedt, ben je niets met Apple Pay omdat deze laatste (nog) geen Bancontact ondersteunt.
Vermits het verhaal te veel overeen komt met wat ikzelf vastgesteld heb in Apple Pay, vermoed ik dat de reden gewoon dezelfde is in Google Pay.
Apple Pay ondersteunt nog geen Bancontact (komt er wel aan later dit jaar naar het schijnt). Dus gebruikt Apple Pay nu Maestro, Mastercard en Visa (zowel de debet als de credit variant van de laatste 2).
De kaarten van de Fortis groep zijn allemaal van Maestro naar Visa debit gegaan. Maestro wordt dus helemaal niet meer ondersteund met die kaarten.
Als dus de handelaar enkel Bancontact en Maestro aanbiedt, ben je niets met Apple Pay omdat deze laatste (nog) geen Bancontact ondersteunt.
Vermits het verhaal te veel overeen komt met wat ikzelf vastgesteld heb in Apple Pay, vermoed ik dat de reden gewoon dezelfde is in Google Pay.
Internet & TV: Hey internet (150/15) + Base TV via Apple TV
GSM: Hey Telecom L 50 GB
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Pro M4 (2024) 256GB SG | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Hey Telecom L 50 GB
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Pro M4 (2024) 256GB SG | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 18 keer
De handelaars zijn vanaf 1 juli verplicht om minstens 1 digitaal betaalmiddel te aanvaarden.
Bonsai is een digitaal betaalmiddel dus de handelaar is in orde.
Vermits er niet veel klanten die de Bonsai app hebben,zullen de meeste klanten dan maar cash betalen.
Bonsai is een digitaal betaalmiddel dus de handelaar is in orde.
Vermits er niet veel klanten die de Bonsai app hebben,zullen de meeste klanten dan maar cash betalen.

VoIP:OVH
Provider:Edpnet VDSL (100/30 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7530 ax FRITZ!OS: 8.02
Provider:Edpnet VDSL (100/30 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7530 ax FRITZ!OS: 8.02
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 775 keer
- Bedankt: 331 keer
- Recent bedankt: 13 keer
Of, zeker in de horeca, eerst vragen (liefst met een groot gezelschap) of je met bancontact kan betalen en zoniet gewoon doorgaan met de mededeling dat je je dan geld wel elders zal besteden. Handelaars genoeg.Waterboy schreef: 17 aug 2022, 17:01 Vermits er niet veel klanten die de Bonsai app hebben,zullen de meeste klanten dan maar cash betalen.![]()
Ik verkies zo weinig mogelijk met cash te betalen en al zeker niet in de horeca.
Sol Invictus!
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 70 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Bonsai maakt toch een virtuele MasterCard aan?Vaganzza schreef: 17 aug 2022, 16:57 Apple Pay ondersteunt nog geen Bancontact (komt er wel aan later dit jaar naar het schijnt). Dus gebruikt Apple Pay nu Maestro, Mastercard en Visa (zowel de debet als de credit variant van de laatste 2).
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 389 keer
- Recent bedankt: 1 keer
bonsai heb den indruk dat die aanvaarden wanneer ze willen. Vriendin van mij heeft een fluvius budgetmeter. Ik wilde de kaart opladen en werkt niet. Volgens bonsai omdat bonsai geen echte prepaid is. Dus nieuwsgierig zoals ik ben heb ik opgeladen met mijn cic kaart (staat ingesteld dat onmiddellijk van de rekening gaat) werkte perfect. Verleden week N26 geprobeerd werkte ook perfect vandaag terug bonsai geprobeerd maar niks.
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
- jphermans
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 142 keer
- Bedankt: 109 keer
Maak ook gebruik van bonsai en kan ook niet alles ermee betalen. Zo wou ik ergens een betaling doen met Apple Pay (bonsai) maar lukte niet. Met een gewone mastercard dus wel.
Internet via Mobile Vikings
- timmermc
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 37 keer
Geen probleem om met Bonsai (via Apple wallet) te betalen, en ik plant bomen bijna elke week (veronderstel dit toch) maar...
De handelaar heeft de keuze om zich op verschillende betaalterminals te abonneren. Maar hoe jij als klant het gemak ervan ook ervaart, aan dit alles is een kost verbonden die de handelaar hoeft te betalen bij iedere transactie door een klant.
Indien hij opteert om enkel betalingen door debetkaarten te ontvangen, dan gaat betalen met een kredietkaart niet mogelijk zijn. Ook Bonsai niet als virtuele mastercard.
De handelaar heeft de keuze om zich op verschillende betaalterminals te abonneren. Maar hoe jij als klant het gemak ervan ook ervaart, aan dit alles is een kost verbonden die de handelaar hoeft te betalen bij iedere transactie door een klant.
Indien hij opteert om enkel betalingen door debetkaarten te ontvangen, dan gaat betalen met een kredietkaart niet mogelijk zijn. Ook Bonsai niet als virtuele mastercard.
Aan zee schijnt de zon altijd...