Stoffen reiskoffer zorgt ervoor dat je nog wat kan duwen om dit of dat er in te krijgen.
Mijn stoffen reiskoffer heeft veel jaren dienst gedaan maar alles slijt uiteindelijk

.
Nadeel is mss dat als er dieven zouden zijn dat ze het makkelijk kunnen opensnijden en uw gerief er snel kunnen uithalen al moet ik zeggen dat ik in vele jaren nooit zoiets heb meegemaakt, het zou al brute pech moeten zijn dan dat je hebt.
Mijn stoffen heeft minstens 8 jaar meegegaan, minstens, denk zelfs nog een stukje langer, iets meer dan 10 jaar.
Mijn stoffen reiskoffer was een hele grote, koste 20j geleden 50 tal €. Woog zeker 20kg of meer toen ik die vol propte.
Een harde koffer is ook goed natuurlijk, kunnen ze niet zomaar insnijden en zorg wel voor een goed slot erop.
Zorg vooral dat je er veel kan inkrijgen, er zijn verschillen in volume, toch maar voor grote volume gaan.
Wel opletten als je met de vlieger enzo gaat dat je niet over uw gewicht gaat.
Thuis uw koffer eens goed volsteken met alles wat je zou meenemen en eens op de weegschaal zetten, onthoudt wel dat als er bv gebruikte kledij is en nat ofzo zouden zijn dat uw koffer nog iets meer kan wegen, gewoon wat tips/hints die ik meegeef.
Tis simpel: ben jij van plan om 1 keer om de 3 jaar of om de 5 jaar maar op reis te gaan, dan hoef je niet de dure koffer te nemen.
Ben je wel van plan om zo af en toe die eens te gebruiken, dan kan je het meer als een goede investering zien en voor een zeer sterke gaan die tegen veel stoten kan want die gasten die uw koffer laden en lossen die kijken naar niks om, uw koffer krijgt flinke klappen

.
Maar anderzijds hebk zoiets van: je koopt niet iedere 1 of 3 jaren een reiskoffer he: investeer gewoon in 1 vd grootste en sterkste/stevigste reiskoffer die er is

.
Ik zou niet naar het geld kijken in deze hoor.
We spreken hier niet over iets dat 500€ en meer kost.
Koopt gewoon 1 vd stevigste die er is.