Goede avond allen.
Ik heb wat Powerplus dual power gereedschap (van Hubo)
Ik was vandaag in action en zag deze 20V - 4 AH batterij die dezelfde lijkt te zijn als de powerplus van Hubo
https://shop.action.com/nl-nl/p/8717479 ... -0-ah-accu
https://www.hubo.be/nl/p/powerplus-dual ... 90635.html
Hebben jullie ervaring of deze van action ook in PowerPlus gereedschap past?
batterij voor Powerplus gereedschap
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 664 keer
- Bedankt: 219 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Geen specifieke ervaring maar ik vermoed dat er wel ergens een klein plastieken lipje anders zal staan waardoor het niet past, of niet diep genoeg inschuift. Bijvoorbeeld: op 't zicht heeft die Powerplus een hoekje af naast de rij prongen terwijl dat bij de Action een opgevulde hoek is.
Op eBay en Amazon enz. kan je van die adapters vinden om het ene merk te laten passen op een andere, dus eventueel eens daar zoeken, maar dat maakt het waarschijnlijk ook onhandiger in het gebruik.
Op eBay en Amazon enz. kan je van die adapters vinden om het ene merk te laten passen op een andere, dus eventueel eens daar zoeken, maar dat maakt het waarschijnlijk ook onhandiger in het gebruik.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 332 keer
- Bedankt: 81 keer
Dat is iets wat ik me ook al afvroeg. Ik heb ook een aantal Dual Power toestellen en heb die batterijen van de Action ook al zien staan en ze lijken er inderdaad wel op.
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 389 keer
- Bedankt: 758 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Ik zou er niet op rekenen.AnD schreef:Dat is iets wat ik me ook al afvroeg. Ik heb ook een aantal Dual Power toestellen en heb die batterijen van de Action ook al zien staan en ze lijken er inderdaad wel op.
Niet zelden is er toch een verschil.Tomsworld schreef:Totaal off topic maar vaak zijn de huismerkbatterijen van replacedirect ook interessant. Of via hun wholesale site nog interessanter soms, als je daarvoor in aanmerking komt.
"Project Farm" heeft zo eens een test gedaan.
[youtube]RjBiM0GQEe8[/youtube]
Er was dus wel degelijk een (groot) verschil, afhankelijk van de het voorziene gebruik.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 332 keer
- Bedankt: 81 keer
Waarop rekenen?heist_175 schreef:Ik zou er niet op rekenen.AnD schreef:Dat is iets wat ik me ook al afvroeg. Ik heb ook een aantal Dual Power toestellen en heb die batterijen van de Action ook al zien staan en ze lijken er inderdaad wel op.
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 389 keer
- Bedankt: 758 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Dat beide merken/types compatibel zijn.AnD schreef:Waarop rekenen?heist_175 schreef:Ik zou er niet op rekenen.AnD schreef:Dat is iets wat ik me ook al afvroeg. Ik heb ook een aantal Dual Power toestellen en heb die batterijen van de Action ook al zien staan en ze lijken er inderdaad wel op.