We hebben momenteel een WIGO 9GB abonnement bij Telenet en willen via easy switch overstappen naar Scarlet trio mét behoud van ons vast telefoonnummer en 2 gsm nummers. Volgens de FAQ van Scarlet kan ik:
Echter zie ik in het online bestelformulier van Scarlet enkel een mogelijkheid om de nummers in te geven die moeten worden opgezegd. Ik vind de FAQ nogal vaag op dit punt: moet ik hier nu enkel mijn vast nummer ingeven, zodat het overgedragen wordt? Of alle 3 de nummers? Of geen enkele, omdat ik ze niet wil "opzeggen" maar "meenemen"?Als je tegelijkertijd nummers die gekoppeld zijn aan je huidig abonnement wilt overdragen of opzeggen dan moet je dit duidelijk aangeven op deze pagina.
- Door je vaste telefoonnummers door te geven, zorg je ervoor dat ze óf overgedragen worden naar Scarlet óf opgezegd worden. Inderdaad, sommige operatoren bieden geen vaste telefoniedienst aan zonder een internetaansluiting ben hen. Bestaat de mogelijkheid wel om de vaste telefoniedienst te behouden, dan zal je een nieuw contract moeten aangaan bij hen.
- Wil je de aan je huidige internet of tv-abonnement gekoppelde gsm-nummers ook overdragen naar Scarlet? Vraag dan eerst je vaste dienst aan. Hierna kun je een aanvraag doen om je gsm-nummers over te dragen naar Scarlet. Tijdens die bestelling zal je ook de overdracht van je gsm-nummers kunnen aanvragen.
Alvast bedankt!