Hoi,
heeft iemand ervaring met het omwisselen van toestellen bij OVH?
Bij m'n VOIP lijn had ik indertijd een Cisco SPA112 in bruikleen genomen, maar ik zou deze willen wisselen voor een ander toestel.
Als ik het probeer via de OVH Managerv3 komt hier een transportkost bij van 35e. Is dit enkel voor het opsturen van het nieuwe toestel, of ook een label om het oude terug te sturen?
Als ik een nieuwe lijn bestel met het toestel bij, komt er een activatiekost van 15e bij. Geen transportkost, dus kan ik beter een nieuwe lijn bestellen en dan de oude opzeggen.
OVH: Omwisselen toestel
- devilkin
- Administrator
- Berichten: 6944
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 1063 keer
- Bedankt: 667 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Ondertussen case gelogged met de vraag bij OVH: kost bij omwisselen is inderdaad 35e + dan nog de transportkost om het oude toestel terug te sturen.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
- devilkin
- Administrator
- Berichten: 6944
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 1063 keer
- Bedankt: 667 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Je nummer kan je inderdaad gewoon wisselen naar een ander SIP nummer. Ik gebruik dat SIP nummer niet - m'n oude telenet telefoonnummer is geporteerd en dat wordt gebruikt voor inkomende/uitgaande gesprekken.
Uiteindelijk naar de Yealink W53P, en een headset op de kop getikt.
Uiteindelijk naar de Yealink W53P, en een headset op de kop getikt.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)