Pagina 1 van 1

Wat een soep

Geplaatst: 25 apr 2020, 11:03
door warpozio2
Ben ik de enige die steeds weer tegen de bureaucratische soep van Proximus aanloop?

Ik kreeg mijn facturen altijd digitaal op mijn werk email, maar aangezien mijn email adres veranderd is (ik heb er ook geen toegang meer tot het oude) bel ik naar Proximus op 21 februari om dit aan te passen.

Een week later (28/2) blijkt dat ze gewoon mijnoude account gewist hebben, maar geen nieuw aangemaakt hebben

Nog een week later (6/3) bel ik terug en hoor ik dat ze er nog mee bezig zijn. Ik laat het voor wat het is.

Tempus Fugit
14/4 heb ik nog steeds geen electronische factuur ontvangen.
Gebeld. Blijkbaar sturen ze deze nog altijd door naar mijn oude, niet meer bestaande, emailadres
Ze zullen het aanpassen

23/4
Nog steeds geen electronische faktuur.
Wel een aanmaning via de post.
Ik bel en doe mijn verhaal. Blijkbaar sturen ze deze nog altijd door naar mijn oude, niet meer bestaande, emailadres.
Ze zal mijn fakturen via de post laten versturen...

Re: Wat een soep

Geplaatst: 25 apr 2020, 11:49
door Splitter
euhm... kan je dat niet gewoon via myproximus aanpassen?

Re: Wat een soep

Geplaatst: 25 apr 2020, 12:04
door Jack Daniels
Conclusie : neem een e-mail adres bij een onafhankelijke provider. Dan kom je dit soort toestanden niet tegen. Anderzijds kan ik mij moeilijk voorstellen dat je mail adres zomaar werd opgeheven zonder voorafgaande kennisgeving. Je had volgens mij dus wel de tijd om een en ander te laten weten aan alle afzenders die mail sturen naar dat e-mail adres. Tenzij je op staande voet ontslagen werd natuurlijk.

Re: Wat een soep

Geplaatst: 25 apr 2020, 14:00
door wied
Splitter schreef:euhm... kan je dat niet gewoon via myproximus aanpassen?
Inderdaad, sinds enkele maanden kan je dat aangeven daar: mijn (google) mailadres en (orange) GSM nummer worden nu eindelijk genoteerd zoals gewenst/gevraagd!!!

Re: Wat een soep

Geplaatst: 25 apr 2020, 22:34
door Nexus1980
Ik heb ook sterk de indruk dat administratie bij proximus niet goed loopt.

Hun klantendienst ook enkel een draaiboek kunnen hanteren zonder (te willen) nadenken en interne communicatie stroef loopt. Ik zou verschillende voorbeelden kunnen geven maar is echt niet interessant.

Edpnet loopt alles vind ik duidelijker en vlotter met kennis van zaken. zelfs bij telenet doen ze stukken beter. (Ben geen fan van hun).

Re: Wat een soep

Geplaatst: 25 apr 2020, 22:56
door krisken
Als je er niet verder aan uit geraakt, aarzel niet om de ombudsdienst in te schakelen.