Wat een soep
Geplaatst: 25 apr 2020, 11:03
Ben ik de enige die steeds weer tegen de bureaucratische soep van Proximus aanloop?
Ik kreeg mijn facturen altijd digitaal op mijn werk email, maar aangezien mijn email adres veranderd is (ik heb er ook geen toegang meer tot het oude) bel ik naar Proximus op 21 februari om dit aan te passen.
Een week later (28/2) blijkt dat ze gewoon mijnoude account gewist hebben, maar geen nieuw aangemaakt hebben
Nog een week later (6/3) bel ik terug en hoor ik dat ze er nog mee bezig zijn. Ik laat het voor wat het is.
Tempus Fugit
14/4 heb ik nog steeds geen electronische factuur ontvangen.
Gebeld. Blijkbaar sturen ze deze nog altijd door naar mijn oude, niet meer bestaande, emailadres
Ze zullen het aanpassen
23/4
Nog steeds geen electronische faktuur.
Wel een aanmaning via de post.
Ik bel en doe mijn verhaal. Blijkbaar sturen ze deze nog altijd door naar mijn oude, niet meer bestaande, emailadres.
Ze zal mijn fakturen via de post laten versturen...
Ik kreeg mijn facturen altijd digitaal op mijn werk email, maar aangezien mijn email adres veranderd is (ik heb er ook geen toegang meer tot het oude) bel ik naar Proximus op 21 februari om dit aan te passen.
Een week later (28/2) blijkt dat ze gewoon mijnoude account gewist hebben, maar geen nieuw aangemaakt hebben
Nog een week later (6/3) bel ik terug en hoor ik dat ze er nog mee bezig zijn. Ik laat het voor wat het is.
Tempus Fugit
14/4 heb ik nog steeds geen electronische factuur ontvangen.
Gebeld. Blijkbaar sturen ze deze nog altijd door naar mijn oude, niet meer bestaande, emailadres
Ze zullen het aanpassen
23/4
Nog steeds geen electronische faktuur.
Wel een aanmaning via de post.
Ik bel en doe mijn verhaal. Blijkbaar sturen ze deze nog altijd door naar mijn oude, niet meer bestaande, emailadres.
Ze zal mijn fakturen via de post laten versturen...