Ben ik de enige die steeds weer tegen de bureaucratische soep van Proximus aanloop?
Ik kreeg mijn facturen altijd digitaal op mijn werk email, maar aangezien mijn email adres veranderd is (ik heb er ook geen toegang meer tot het oude) bel ik naar Proximus op 21 februari om dit aan te passen.
Een week later (28/2) blijkt dat ze gewoon mijnoude account gewist hebben, maar geen nieuw aangemaakt hebben
Nog een week later (6/3) bel ik terug en hoor ik dat ze er nog mee bezig zijn. Ik laat het voor wat het is.
Tempus Fugit
14/4 heb ik nog steeds geen electronische factuur ontvangen.
Gebeld. Blijkbaar sturen ze deze nog altijd door naar mijn oude, niet meer bestaande, emailadres
Ze zullen het aanpassen
23/4
Nog steeds geen electronische faktuur.
Wel een aanmaning via de post.
Ik bel en doe mijn verhaal. Blijkbaar sturen ze deze nog altijd door naar mijn oude, niet meer bestaande, emailadres.
Ze zal mijn fakturen via de post laten versturen...
Wat een soep
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 384 keer
- Bedankt: 740 keer
Conclusie : neem een e-mail adres bij een onafhankelijke provider. Dan kom je dit soort toestanden niet tegen. Anderzijds kan ik mij moeilijk voorstellen dat je mail adres zomaar werd opgeheven zonder voorafgaande kennisgeving. Je had volgens mij dus wel de tijd om een en ander te laten weten aan alle afzenders die mail sturen naar dat e-mail adres. Tenzij je op staande voet ontslagen werd natuurlijk.
MacMini M1 - MacMini M2 - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
- Bedankt: 282 keer
Inderdaad, sinds enkele maanden kan je dat aangeven daar: mijn (google) mailadres en (orange) GSM nummer worden nu eindelijk genoteerd zoals gewenst/gevraagd!!!Splitter schreef:euhm... kan je dat niet gewoon via myproximus aanpassen?
Scarlet Loco, OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 39 keer
Ik heb ook sterk de indruk dat administratie bij proximus niet goed loopt.
Hun klantendienst ook enkel een draaiboek kunnen hanteren zonder (te willen) nadenken en interne communicatie stroef loopt. Ik zou verschillende voorbeelden kunnen geven maar is echt niet interessant.
Edpnet loopt alles vind ik duidelijker en vlotter met kennis van zaken. zelfs bij telenet doen ze stukken beter. (Ben geen fan van hun).
Hun klantendienst ook enkel een draaiboek kunnen hanteren zonder (te willen) nadenken en interne communicatie stroef loopt. Ik zou verschillende voorbeelden kunnen geven maar is echt niet interessant.
Edpnet loopt alles vind ik duidelijker en vlotter met kennis van zaken. zelfs bij telenet doen ze stukken beter. (Ben geen fan van hun).
- krisken
- userbase crew
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Als je er niet verder aan uit geraakt, aarzel niet om de ombudsdienst in te schakelen.
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti