Ben ik vorige week overgestapt van Red naar Hot om wat meer data te hebben, krijg ik een paar dagen later een mail dat Red voortaan 300 belminuten heeft en dat de optionele datablokken voortaan 1,5 gb groot zijn in plaats van 1 gb.
Wat een kieken ben ik toch. Dit moet uiteraard bij virtuele operatoren staan en niet bij Orange. Mods, kan iemand het verplaatsen?
Nee had het niet gelezen. Ik had mail ontvangen van scarlet. Dus eens mijn Hot abonnement actief is pas ik het weer aan naar Red met 1,5 GB extra. 2 GB per maand is voldoende voor mij. En FB heb ik niet.
Vraagje: kan je bij Scarlet Hot een verbruikslimiet instellen ?
Bij Dommel kon je een max. bedrag per maand instellen. Dat is interessant als je gsm gestolen wordt of verloren raakt.
Ik heb nog een oude baksteen zonder beveiliging.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102 Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360 TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Vanaf vandaag verhoogt Scarlet de inbegrepen data van haar Hot-abonnement naar 5 GB. Bellen en sms'en blijven onbeperkt en de prijs van 18€ /maand blijft natuurlijk ongewijzigd. https://www.scarlet.be/nl/postpaid/?Hot ... TzEALw_wcB
Waardoor ze nog altijd 3 euro duurder zijn dan Mobile Vikings. (is ook duidelijk een reactie op de prijsverlaging bij MV) Dalende prijzen of meer voor dezefde prijs. Zeker goed voor de consument.