laptop met deftige keyboardlayout

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
Bedankt: 45 keer

Ik ben aan het rondkijken voor een laptop voor algemeen office-gebruik en programmeerwerk in visual studio. Wat me eigenlijk bij alle laptops opvalt, is dat de arrow-keys tegenwoordig zo compact en ingesloten zijn door andere toetsen, dat je die niet op het gevoel kan vinden of bedienen. Liefst heb ik dus een layout waarbij er rond die arrow-keys wat lege ruimte is waar je je vingers kan laten 'rusten' als het ware. Iemand enig idee welk merk of model zoiets heeft?
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: KrSi78
Uitgedeelde bedankjes: 342 keer
Bedankt: 232 keer
Recent bedankt: 3 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

Wellicht laptops met 17.3"-scherm zodat er plaats is om wat meer ruimte te voorzien, maar ook dat is geen garantie.
Computer(k)nul
BMaster
Elite Poster
Elite Poster

Na lang zoeken heb ik er nu eentje gevonden (15.6" zelfs): https://www.dell.com/nl-be/work/shop/de ... op/bn35904

Er is dus nog hoop! :-)
ubremoved_29832
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
Bedankt: 67 keer

Lijkt me dat ze daar toch ook onhandig staan. Niet mogelijk om een vaste plek met toetsenbord/doc te voorzien en laptop enkel bij echte verplaatsingen? Geen fan van lang op laptop keyb te werken (maar er zijn mensen die dat juist aangenamer vinden).
BMaster
Elite Poster
Elite Poster

Onhandig? Waarom?
Zelfs bij de verplaatsingen, of desnoods in de zetel thuis, vind ik het een stuk handiger als ik blind mijn handen kan positioneren op het keyboard... al zal het natuurlijk nooit even praktisch zijn als een fullsize keyboard.
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”