Ik heb sinds kort W10 (naast W8.1) op mijn laptop geïnstalleerd, als verkenning.
Mijn windows is (was) zo ingesteld dat de taskbar enkel indien nodig zichtbaar is.
Nu had ik al een tijdje, zowel op desktop als laptop, dat de taskbar achter Firefox blijft zitten, dus zeer vervelend.
Ik dacht dit een probleem van W8.1 was, vandaar ook de verkenning van de nieuwste telg.
De enige oplossing is dan om de auto-hide af te zetten, heb geen oorzaak gevonden.
Nog iemand met die ervaring?
Windows, auto-hide taskbar & FF?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 302 keer
- Bedankt: 57 keer
Het gekke is dat dit ongeveer op hetzelfde moment gebeurde na, ik denk, een nieuwe FF versie.
Nu dacht ik dat het misschien de combo 'oude windows' en nieuwere versie van FF en dat er daarom ook zo weinig over te vinden is.
Helaas moet ik erachter komen dat dit met W10 nog steeds een issue lijkt te zijn.
Kan toch niet dat er maar zo weinig mensen FF gebruiken en hun taskbar op auto-hide hebben staan....
Nu dacht ik dat het misschien de combo 'oude windows' en nieuwere versie van FF en dat er daarom ook zo weinig over te vinden is.
Helaas moet ik erachter komen dat dit met W10 nog steeds een issue lijkt te zijn.
Kan toch niet dat er maar zo weinig mensen FF gebruiken en hun taskbar op auto-hide hebben staan....
Heppie NY!