Ik zou op een "stroomloze" plaats een led lamp (floodlight) willen installeren die aangaat door beweging. Is indoor, dus zonnepaneeltoestanden zijn uitgesloten.
Iemand een suggestie en/of ervaring?
led floodlight op batterij + bewegingsmelder
- heist_175
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 519 keer
- Bedankt: 1196 keer
- Recent bedankt: 14 keer
Ik zie dat niet goed komen.
Een sensor vereist constant stroom om het "sensor" werk te doen, dus eender wat je daar zet van batterij dat enigszins tegen de taak opgewassen is, is niet te betalen.
Als je geen sensor nodig hebt, maar wel een gewone schakelaar: DeWalt DCL060
Een sensor vereist constant stroom om het "sensor" werk te doen, dus eender wat je daar zet van batterij dat enigszins tegen de taak opgewassen is, is niet te betalen.
Als je geen sensor nodig hebt, maar wel een gewone schakelaar: DeWalt DCL060
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 46 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Dat er deftige batterijen in moeten had ik al ingecalculeerd
Worst case hang ik een collectie china-led lampjes met bewegingsmelder na elkaar...

Worst case hang ik een collectie china-led lampjes met bewegingsmelder na elkaar...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 59 keer
Weet niet of het als flood light kan doorgaan: in de Lidl verkopen ze momenteel setjes LED op batterijen, met sensor. Eigenlijk bedoeld om in je trappenhall te hangen bvb, maar misschien is het wel 'flood' genoeg??
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 46 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Deze (ook) in de webshop gevonden. Gek genoeg is daar de prijs voor een 6-led versie gelijk aan die van de 8-led versie .. Hmm, welke zou ik kiezen?? 
Kan je hoe dan ook niet erg mee gekl##t zijn voor die prijs denk ik.. 't Proberen waard...

Kan je hoe dan ook niet erg mee gekl##t zijn voor die prijs denk ik.. 't Proberen waard...