toegang ftp.users.belgacom.net zonder dialup van belgacom, maar wel via een andere provider, bvb pi.
belgacom laat niet toe om aan de webpagina te werken zonder eerst in te bellen via een belgacom telefoon lijn.
weet er iemand raad om dit toch te doen. (bvb uploaden op mijn werk?)
dankje
toegang ftp.users.belgacom.net zonder dialup van belgacom...
de toegang tot ftp.users.belgacom.net werkt bij mij niet omdat ik al lang belgacom als provider heb laten vallen. Ben bij pi en wens toch nog de webruimte te editten, vanaf de pi connectie.
ook vanaf het werk wilt dit niet lukken, want geen klantlijn.
khoop dat het zo al een beetje duidelijk is.
ook vanaf het werk wilt dit niet lukken, want geen klantlijn.
khoop dat het zo al een beetje duidelijk is.
- All Your Base
- Plus Member
zover ik weet werkt dit wel, en het juiste adres is users.belgacom.net
ok
het juiste adres is: ftp://users.belgacom.net
of in mijn geval meer specifiek
ftp://[email protected]/
dan komt er een popup die achter een paswoord vraagt.
ok vul ik in en dan niks, opnieuw dit scherm dat achter het paswoord vraagt.
kijk, ik ken ftp en heb ervaring met die van angelfire.
dus das niet de zaak, wel de maatregel van belgacom, om me niet van mijn werk te laten verbinden. (ie 5)
dus bestaat er een hogere ladder voor deze hogere muur?
dankje
Edited by The Oddity
In je post enkele witregels verwijderd, veel witregels maakt het nogal moeilijk je post te lezen... je post wordt immers té veel gebroken.
het juiste adres is: ftp://users.belgacom.net
of in mijn geval meer specifiek
ftp://[email protected]/
dan komt er een popup die achter een paswoord vraagt.
ok vul ik in en dan niks, opnieuw dit scherm dat achter het paswoord vraagt.
kijk, ik ken ftp en heb ervaring met die van angelfire.
dus das niet de zaak, wel de maatregel van belgacom, om me niet van mijn werk te laten verbinden. (ie 5)
dus bestaat er een hogere ladder voor deze hogere muur?
dankje
Edited by The Oddity
In je post enkele witregels verwijderd, veel witregels maakt het nogal moeilijk je post te lezen... je post wordt immers té veel gebroken.
- The Oddity
- Elite Poster
- Contacteer:
mezzel,
het maakt normaal gezien niet uit via welke isp je een ftp connectie met de webserver probeert te maken. Ik maak continu vanop het netwerk van Hogent een ftp connectie met mijn webruimte om mijn oefeningen erop te zetten, zodat ik niet met diskettes moet zeulen
Je zegt ik heb BGC.net laten vallen: ben je zeker dat je webspace nog actief is? maw bestaat je abo nog, ik denk dat BGC.net net zoals vele andere gratis ISP's je abo wist na lange inactiviteit. Maybe eens checken door even in te loggen in "mijn abonnement" met de gegevens van je BGC.net abo. Als ik mij niet vergis moet je daarvoor wel een BGC.net ip of Skynet ip hebben. Maw inbellen via BGC.net. (kan mis zijn, maar heb dit eens geprobeerd via school en werd geweigerd
)
Indien je account effectief nog actief is, heb je die dan indertijd wel geactiveerd? Je webruimte is immers niet standaard actief. Je dient ervoor te vragen (activeren) op een site: http://users.belgacom.net
Indien je site nog actief is, dan zou ik zeggen probeer het volgende:
ga naar de dos-prompt:
c:\ftp users.skynet.be
>vul login in, enter
> vul pwd in, normaal zal je niks zien, pwd wordt in zwart ingevuld, dus zie je niks gebeuren op je scherm, ook geen sterretjes..., enter
> ls, enter
normaal zou je nu een lijst van bestaande gegevens erop moeten krijgen.
Ik weet niet of er iets op je site stond, maar nu staat er geen site ofzo op, allez, alleszinds niet via een index.html file... je url geeft een 404 weer.
Edit:
Connecten met foreign ip's werkt op users.skynet.be (maw hier kan je via telenet op)
Connecten met foreign ip's op users.belgacom.net werkt niet... (maw enkel bgc connecties kunnen hierop aanloggen, waarschijnlijk door gratis abo...)
het maakt normaal gezien niet uit via welke isp je een ftp connectie met de webserver probeert te maken. Ik maak continu vanop het netwerk van Hogent een ftp connectie met mijn webruimte om mijn oefeningen erop te zetten, zodat ik niet met diskettes moet zeulen

Je zegt ik heb BGC.net laten vallen: ben je zeker dat je webspace nog actief is? maw bestaat je abo nog, ik denk dat BGC.net net zoals vele andere gratis ISP's je abo wist na lange inactiviteit. Maybe eens checken door even in te loggen in "mijn abonnement" met de gegevens van je BGC.net abo. Als ik mij niet vergis moet je daarvoor wel een BGC.net ip of Skynet ip hebben. Maw inbellen via BGC.net. (kan mis zijn, maar heb dit eens geprobeerd via school en werd geweigerd

Indien je account effectief nog actief is, heb je die dan indertijd wel geactiveerd? Je webruimte is immers niet standaard actief. Je dient ervoor te vragen (activeren) op een site: http://users.belgacom.net
Indien je site nog actief is, dan zou ik zeggen probeer het volgende:
ga naar de dos-prompt:
c:\ftp users.skynet.be
>vul login in, enter
> vul pwd in, normaal zal je niks zien, pwd wordt in zwart ingevuld, dus zie je niks gebeuren op je scherm, ook geen sterretjes..., enter
> ls, enter
normaal zou je nu een lijst van bestaande gegevens erop moeten krijgen.
Ik weet niet of er iets op je site stond, maar nu staat er geen site ofzo op, allez, alleszinds niet via een index.html file... je url geeft een 404 weer.
Edit:
Connecten met foreign ip's werkt op users.skynet.be (maw hier kan je via telenet op)
Connecten met foreign ip's op users.belgacom.net werkt niet... (maw enkel bgc connecties kunnen hierop aanloggen, waarschijnlijk door gratis abo...)
Laatst gewijzigd door The Oddity 26 maa 2003, 13:28, in totaal 1 gewijzigd.
I love it when a plan comes together!
- Erik
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 18 keer
da is straf da u laat belgacom als provider vallen maar u wilt wel genieten van de gratis webbruimte trouwens wat u zegt is niet waar als u surft over een adsl verbinding is belgacom altijd uw provider .........
uw isp kan een andere zijn
ten andere planet internet s**** ik heb vrienden die daar aangesloten zijn .........
uw isp kan een andere zijn
ten andere planet internet s**** ik heb vrienden die daar aangesloten zijn .........
Registered Linux user #286313