Hoi,
Voor een vijverpompje aan te sturen zou ik zo'n simpel stekkerdoos schakelklokje willen gebruiken, maar hij moet ook een functie hebben om tijdelijk het klokprogramma uit te zetten, zodat ik manueel wat kan pompen. Meeste klokken hebben wel een aan/uit functie, maar dan schakel je de pomp uit/aan met programma ?
Iemand een suggestie ?
Schakelklok met override functie?
- spacekiek
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 15 keer
Hm, mijne Chacon heeft enkel ON/OFF, of ge moet echt in instellingen gaan en programma gaan deletenheist_175 schreef:Je hebt normaal 3 settings:
on
off
klok

Ik zal eentje zoeken met "klok off"
Liefst eentje zonder smartphone. 't Is ook voor vanachter in de tuin bij de beesten, dus de hub zal wel niet zover reiken vrees ik.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
- Bedankt: 94 keer
Ze verkopen zo'n dingen in de Colruyt voor nog geen 10 €. aan / uit / auto (klok dus). Je kan tien aan-uit tijden programmeren met allerhande combinaties (maandag / dinsdag / ... / weekdagen / weekends / ...).
@home: VDSL 100/35 • @work: fiber 200/200 + fiber 300/50 + cable 240/30
- depeje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
- Bedankt: 44 keer
Waarom hebben ze de "klok" niet in het midden gezet
. Als op een gegeven moment de klok de pomp al aanzet, en je wil vermijden dat de pomp binnen bijvoorbeeld 10 minuten uitvalt kan je niet anders dan via "off" passeren... Voor een pomp maakt dit waarschijnlijk niet veel uit (behalve extra onnodige slijtage), maar als je iets aanstuurt wat zelf al logica aan boord heeft is dit echt wel een nadeel.

- heist_175
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 519 keer
- Bedankt: 1196 keer
- Recent bedankt: 14 keer
snel schakelen 
Bij ons was het klok > 1 > 0, dus je kon van "on" naar "klok" gaan
maar van "off" naar "klok" moest je ook langs "on" passeren, maar in 1 schuifbeweging ging de lamp toch echt niet aan

Bij ons was het klok > 1 > 0, dus je kon van "on" naar "klok" gaan
maar van "off" naar "klok" moest je ook langs "on" passeren, maar in 1 schuifbeweging ging de lamp toch echt niet aan