Met pijn in het hart moet ik afscheid nemen van mijn Logitech Squeezebox 3. Er is ergens een hardware-probleem mee, waardoor hij onstabiel is. Soms reboot hij, soms stopt hij met afspelen, soms komt er ineens distortion uit... enfin totaal onbruikbaar om van muziek te genieten. Aan de voeding ligt het niet want ook na vervanging zelfde probleem. Volgens het SlimDevices forum kan het een condensator-probleem zijn. Aangezien ik 2 linker soldeerhanden heb en geen tools, ga ik daar niet aan beginnen. Ondertussen heb ik ook een volwaardig alternatief met mijn oude Chromecast Audio waar tegenwoordig ook een LMS plugin voor bestaat.
Aangezien dit toch wel een stukje hardware is met een kleine cult-status en fan-base, is het zonde om die naar het containerpark te doen. Misschien dat hier iemand nog geïnteresseerd is en die hem misschien kan fixen. Is visueel in zeer goede staat, met afstandsbediening en PSU.
Af te halen in de omgeving van Brugge. Verzenden kan ook voor €10 voor onkosten en moeite.
defecte Squeezebox 3
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 59 keer
Ik wil daar wel een projectje van maken! Als ik in PM je adres krijg komt mijn schoonbroer die wel eens ophalen! Merci alvast!
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Heb zo een Duet die ook de geest heeft gegeven... ondertussen vervangen door een RPI (wel met de AB van de Duet).