Ben al een aantal jaar tevreden klant bij scarlet maar sinds geruime tijd valt men internet vaak weg, als ik dan ga kijken op de router statuspagina blijkt dat vlan10 niet verbonden is en in de log staat volgende status: PPPOE: Connection terminated.
Vaak duren de disconnects niet lang, maar komen meermaals per dag voor, de router die scarlet in der tijd geinstalleerd heeft is volgens mij de sagem F@st3464.
Telefonie en tv blijven gewoon werken, het is enkel het internet dat vaak weg valt
Iemand die dezelfde problemen heeft of gehad heeft?
PPPOE: Connection terminated
-
- Elite Poster
- Berichten: 3183
- Lid geworden op: 14 nov 2008, 07:22
- Twitter: KrSi78
- Locatie: Brugge
- Uitgedeelde bedankjes: 307 keer
- Bedankt: 202 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Die Sagem is al een oud beestje: probeer eens de voeding te vervangen. Vaak is dat het eerste wat bij die toestellen sneuvelt...
Computer(k)nul
-
- Premium Member
- Berichten: 465
- Lid geworden op: 28 jul 2007, 20:07
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 52 keer
Bel, zo nodig herhaaldelijk, naar de klantendienst van Scarlet om dit technisch probleem te melden. Klaag, klaag en klaag en als dat niet helpt, klaag. Als zij inderdaad in de logs kunnen zien dat er een probleem is, zal Scarlet gratis een technieker ter plaatse sturen die waarschijnlijk, als hij uw oude modem ziet, een nieuwe modem plaatst en dat is dan meestal een Bbox 3. Niet snel opgeven, deze service is inbegrepen in uw abonnementsgeld. Wees dus volhardend.johnEcash schreef:die sagem hebben we inderdaad al een tijdje.
Voor elk ingewikkeld probleem bestaat een simpele, mooie maar foute oplossing
-
- Elite Poster
- Berichten: 3239
- Lid geworden op: 18 dec 2004, 13:33
- Locatie: 053 Aalst
- Uitgedeelde bedankjes: 679 keer
- Bedankt: 220 keer
Ik had dit ook voor met de BBOX2 bij Scarlet vorig jaar, en toen ik in een ticket vroeg of dit een router bug is, hebben ze meteen voorgesteld om een BBOX3 op te sturen. De oude router kan je dan in dezelfde doos terugsturen (kosteloos).