bbox 3v vraagjes

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
vella2008
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 sep 2018, 11:34

Hallo,

Ik kan enkel inloggen met user... maar kan dan zelfs mijn snelheid syncro niet zien...
ook de ppoe gegevens login en wachtwoord kan ik nergens vinden...

kan iemand vertellen of je als admin of expert kan inloggen? en hoe ik dit dan doe?

Groeten,
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4331
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 279 keer

Als gebruiker kun je alleen maar inloggen als User, wachtwoorden voor admin en expert worden niet vrij gegeven.
PPPoE gegevens daarvan kun je alleen de loginnaam aflezen in de vorm van XX123456@PROXIMUS als je ingelogd bent als User op je B-box 3V, het wachtwoord is niet zichtbaar, als je die nergens terugvindt bijvoorbeeld op je verwelkomsbrief bij je aansluiting, kun je deze opvragen bij support Proximus 080022800.
je lijn synchro snelheid kun je opvragen via het Sagem Tool dat je hier op het forum kunt terugvinden.
denkleine
Plus Member
Plus Member
Berichten: 182
Lid geworden op: 26 feb 2011, 00:05
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 12 keer

Je kan je pppoe wijzigen in je myproximus
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4331
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 279 keer

Een nieuw wachtwoord voor je PPPoE kun je daar invoeren.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 18439
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
Bedankt: 3747 keer
Recent bedankt: 15 keer
Provider

vella2008 schreef:Ik kan enkel inloggen met user... maar kan dan zelfs mijn snelheid syncro niet zien...
ook de ppoe gegevens login en wachtwoord kan ik nergens vinden...
Tenzij je de pppoe logon + paswoord nodig hebt voor een eigen router, heb je dit niet nodig met de bbobx 3v.
Als je een factory reset doet, en je sluit hem dan aan op de lijn, zal die automatisch zijn pppoe gegevens gepusht krijgen.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4331
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 279 keer

Wel al enkele keren meegemaakt dat dit heel lang duurt na een Factory reset, dan is het wel handig als je die PPPoE login gegevens zelf kunt invoeren zodat je niet hoeft lang te wachten.
Ik vraag mij af wat de reden is dat dit zolang moet duren?
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”