Mag Proximus Annulatiekosten aanrekenen als het op tijd werd verwittigd dat ze niet hoeven te komen?
Ook werd er niets geinstalleerd en er werd geen afspraak gemaakt.
annulatiekosten proximus?
-
- Moderator
- Berichten: 18452
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
- Bedankt: 3752 keer
- Recent bedankt: 10 keer
Als er geen afspraak gemaakt is, hoe zou je dan een afspraak kunnen annuleren???
Retorische vraag
Soms worden hier op het Forum vragen gesteld, zonder de minste info.
Alsof we hier allemaal een glazen bol hebben om te weten waarover het gaat
.
Retorische vraag

Soms worden hier op het Forum vragen gesteld, zonder de minste info.
Alsof we hier allemaal een glazen bol hebben om te weten waarover het gaat

VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5622
- Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
- Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
- Bedankt: 170 keer
Philippe,
De bedoeling was dat iemand ging bellen om een afspraak te maken(werknemersvoordeel). Dat heb ik afgezegd door zelf te bellen en te zeggen dat het niet meer nodig is.
Nu krijg ik die annulatiekost terwijl er initieel alleen maar op mobiel een contract werd aangegaan en ingezet en dat het andere niet eens actief was.
EDIT: 3:04
Via het Proximus fora toch een reductie gekregen waardoor de prijs nu wel correct is.
De bedoeling was dat iemand ging bellen om een afspraak te maken(werknemersvoordeel). Dat heb ik afgezegd door zelf te bellen en te zeggen dat het niet meer nodig is.
Nu krijg ik die annulatiekost terwijl er initieel alleen maar op mobiel een contract werd aangegaan en ingezet en dat het andere niet eens actief was.
EDIT: 3:04
Via het Proximus fora toch een reductie gekregen waardoor de prijs nu wel correct is.