Mobile Vikings Windows mobile App defect?

Hier kan je alles kwijt over Mobile vikings of Jim mobile (wat een product is van mobile vikings)
johan.devos
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 220 keer
Bedankt: 136 keer

Bericht

Sinds een paar dagen werkt de MV app op mijn 2 Windows mobile phones niet meer.
Eerst kreeg ik een foutmelding dat er geen Simkaart gelinkt was met de app. Daarna heb ik op 1 telefoon eens afgelogd en nu kan ik niet meer inloggen.

Nog mensen met hetzelfde probleem?

Ik heb al een mail naar de support gezonden maar deze is overbelast na hun system update van 24 juni.
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 455 keer
Recent bedankt: 3 keer

Bericht

Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
jandedobbeleer
Starter
Starter
Twitter: jandedobbeleer
Bedankt: 1 keer

Bericht

We hebben ongeveer twee jaar geleden intern besloten de Windows App niet langer te onderhouden vanwege een enorme drop in gebruikers. Omdat er geen reden was om ze uit de Store te halen aangezien alles nog werkte, hebben we ze laten staan zolang dit mogelijk was. Sinds de migratie bij Mobile Vikings vorige week communiceren de apps van met een nieuwe backend, werk dat nooit gedaan is voor de Windows Mobile app. Dat is dan ook de reden dat ze niet meer werkt. Ik laat het aan de migratie FAQ toevoegen, tot nu toe hebben we van 3 mensen feedback ontvangen en ik gok dat we ongeveer nog 50 actieve gebruikers hadden (we komen van 5000 op de piek van Windows Phone in 2015).

Voor de geinteresseerden, de code van de app staat publiek op onze GitHub repository: https://github.com/vikingco/viking-app-wp
Software Development Lead at Unleashed. Coaching people, delivering software continuously and getting a lot in return. Available for training, talks and coaching!
johan.devos
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 220 keer
Bedankt: 136 keer

Bericht

Bedankt voor de sources en je App die ik nu helaas heb verwijderd.
Komt er soms een PWA versie van de MV APP?