Nadat ik een korting gevraagd en gekregen had werd deze "vergeten" op de facturen. Proximus vele malen proberen bellen maar het is blijkbaar moeilijk om een telefoniebedrijf aan de lijn te krijgen. Soit, 3 maanden en 3 foute facturen later was het in orde... dachten wij.
Vandaag ontvang ik een bericht van de eigenaars van ons vorig huis dat ze facturen van Proximus ontvangen op mijn naam. Ik woon daar al meer dan 3 jaar niet meer! Ingelogd in MyProximus en dat was nog eens mogelijk en mijn facturen nagekeken, inderdaad de laatste heb ik nooit ontvangen en stond ineens op het oude adres. De factuur dan maar betaald.
Facturatieadres wijzigen dan in MyProximus. Mijn oude adres stond er om onbegrijpelijke reden weer als mijn officieel adres terwijl op mijn eID echt wel het nieuwe adres staat, al 3 jaar! De 2e poging lukte na een eerste technische fout bij MyProximus.
Checken of facturen per post verstuurd worden: uiteraard weer veranderd naar een oud emailadres zonder dat ik daar ooit om gevraagd heb! Klikken op "per post" en dan vaststellen dat dat online niet kan, waarom staat die optie er dan?

Chatten ging niet. Forum kon ik niet inloggen om onduidelijke reden. Morgen dus opnieuw aan de telefoon hangen, hopend dat er ooit iemand opneemt en uiteindelijk het probleem WEL oplost.
Iemand van Proximus mag mij contacteren want ik ben het stilaan beu dat een bedrijf met zoveel middelen zijn klanten op dergelijke manier weg pest. Het enige voordeel is dat er door het duopolie niet veel vluchtwegen zijn en de andere kant al niet veel beter scoort op dit vlak. Arm België.