gamefreak977

Wil je gewoon eens testen of je klaar bent om te posten? Doe dit dan hier.
gamefreak977
Premium Member
Premium Member

Ik ga er vanuit dat ik uniek ben in de geschiedenis van userbase.
Door een topic te starten over mezelf.
Jullie denken direct al waarom zou je nu in godsnaam een topic openen over jezelf.
Wel ik heb het gevoel dat ik hier vaak mis verstaan word op userbase.

Mr_geek zei dat ik ouders overkwam enzo.
En ik vroeg waarom en voorbeeld.
Gaf hij zinsbouw als voorbeeld.
Terwijl het UB was die mijn naar een volwassenere zinsbouw gedreven heeft.
Vooral nob die altijd denkt dak de stoere wil uithangen en al, moet zijn mening eens herzien.
Ik zou meer voorbeelden kunnen geven maar daar hebk echt geen zin in dus vraag er ook niet achter aub.

De vraag is simpel eigenlijk welke indruk hebben jullie van mij want ik

@nob:
Ik zit te snotteren bij film's als brother bear, erger zelfs me bureau stoel was er helemaal nat van.
Ik laat me altijd doen als ze me pesten gewoon omdat ik bang ben iemand pijn te doen.
Ik kan niet slaan zolang ik niet woedend ben en mijn ik kan jaren pesterijen en andere dingen aan zonder ook maar 1 keer uit te barsten.
Iedereen zegt me steeds: Ge kunt die allemaal aan waarom laat je u dan steeds zo doen ?
Ik denk dat dat allemaal heel stoer is hoor :S

UPDATE:
@nob:
Denk je nu echt dat ik slechte punten behaal om stoer te doen ?
Ik ben gewoon te lui om iets te doen voor mijn school.
Misschien moet je eens beter mijn verleden en achtergrond kennen voor je me gaat beoordelen.
9 jaar, 9 jaar é ! hebk bij mijn grootouders gezeten.
9 jaar achter een muur van beleefdheid vast gezeten en altijd de leraars moeten gelijk geven want als ik het niet deed deden zij het wel voor mij.
Mijn ouders hebben door die 9 verloren jaren nooit geleert hoe ze gezag over een jongere moesten houden.
In het lager altijd goeie student geweest, veel gestudeert.
Maar 9 jaar altijd mooi in de rij gaan staan bij wijze van spreken heeft ze voor gezorgt dak elk ander gevoel heb moeten opkropen.
Nu is al die woede voor leraars (om nu maar een voorbeeld te geven) naar buiten gekomen.
Er zijn niet veel leraars die me nog mogen, ik verzuur het voor elke leraar.
Het is zo simpel als alle opgekropte gevoelens van 9 jaar die nu worden vrijgelaten.
Ha ha, begin nu allemaal niet te zeveren dat ik slechte jeugd gehad heb want dat is niet zo.
Wat mijn ouders betreft die ontwijk ik, ik kan niet zeggen dat ik ooit al gelukkig ben geweest met mijn ouders.
Mijn vader is zeer licht gestoord, is eigenlijk eerder oneindeloze depresie die hem soms wat te veel word.
Mijn vader heeft te veel ziekten om op te beginnen noemen en is bijna in niets anders in staat dan in de zetel liggen en TV te kijken de hele dag.
Al hoewel dat niet het enige is wat hij doet.
TV kijken is eerder zijn bezigheid als hij wakker is wat hij niet al te veel is ;)
Laatst gewijzigd door gamefreak977 13 aug 2004, 01:14, in totaal 1 gewijzigd.
Styno
Elite Poster
Elite Poster

eeer ?
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
gamefreak977
Premium Member
Premium Member

.... schreef:Real nigga
Ha ha Leraimy gaat ook weer iets zeggen ze :p
Leraimy

Lol hoe wist ge dat haha :twisted:
Leraimy

Om ff on topic te blijven

Ik ken jurgen Irl en is gewoon een heel chille jongen, staat altijd klaar om te helpen en laat het ook merken als iets hem niet zint, zal volgens mij nooit iets doen waar hij zich niet goed bij voelt om "stoer" over te komen ofzo

maja

my 2 cents

P'Z
gamefreak977
Premium Member
Premium Member

Dat is mijn moto niets doen ofzo om erbij te horen.
En waarom zou ik trouwens toer willen overkomen.
Ik ken genoeg van die stoere gasten en aan hun stoerheid hebben ze dus niets.
De meeste mensen roddelen heel veel over die personen.
Styno
Elite Poster
Elite Poster

eeer*2 ?
Afbeelding
gamefreak977
Premium Member
Premium Member

Ik heb deze topic gewoon gestart naar aanleiding van discussie in IRC kanaal gisteren.
Over leeftijd van mij en hoe oud ik eigenlijk over komen enzo.
De vraag is moeilijk is moeilijk te formuleren.
Misschien stel ik ze het best zo:
Hoe oud kom ik over en waarom ?
inter
Pro Member
Pro Member

hebben we een tweede marto? :lol:
Nobody is perfect but I'm f*** close [Clawfinger]
Nob
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 125 keer
Provider

Gamefreak, je komt gewoon zo over.
Als je over je punten spreekt op 't school, kom je over alsof je het leuk vindt om te komen zeggen dat je weinig punten hebt.

En ach, ik ken iemand (die nu 26 is) en die jarenlang verplicht 1 uur per dag naar klassieke muziek moest luisteren en dat was nog het minste.
Dus een muur van beleefdheid? Wat is daar trouwens verkeerd aan, aan beleefdheid?

Enfin ja, ik heb eigenlijk geen goesting om daarop verder in te gaan. Ieder zijn gedacht.

greetz,

Nob
De toenemende haast is een symptoom van de wereld die steeds meer in getallen wordt uitgedrukt.
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer

Wel, in het begin dat je hier lid was vond ik je eerder kinderlijk (is niet kinderachtig) en nogal een dromer. Hiermee bedoel ik dan vooral het dedicated server-topic. Zoiets van, we gaan het hier eens rap fixen se, zonder echt rekening te houden met alles wat er bij komt kijken.

Ik heb je hier ondertussen zien evolueren naar iemand die zijn plaats kent op deze aardkloot en die ondertussen al meer verantwoordelijkheidszin heeft gekregen en vooral realistischer is geworden.

Enneuh, wat die schrik betreft om anderen te kwetsen... Die anderen zijn ook niet van porselein ofzo gemaakt hoor. Ze moeten maar tegen een stootje kunnen. En als ze je pesten heb je 2 mogelijkheden : of je gaat er tegen in of je negeert het. Er tegenin gaan lijkt mss de beste oplossing, maar zo geef je ze alleen maar te kennen dat het je raakt. Dit is voor hen het teken dat ze vooral moeten verder doen en verder gaan in de pesterijen. Als je ze negeert, dan stopt het vanzelf normaal. Je kan misschien denken dat het allemaal mooi is in theorie, maar dat het in de praktijk nog iets anders is. Wel... Been there, done that en het stopt echt wel op de duur.

Wat de tijd betreft dat je bij je grootouders gezeten hebt, daar kan ik me niet over uitspreken. Hier was het alleen mijn pa die niet naar ons omkeek en die ons probeerde te pesten op alle mogelijke manieren (daar komt hopelijk binnenkort een eind aan). Ik zou niet graag in je plaats geweest zijn en ik kan me wss met veel moeite voorstellen hoe het moet geweest zijn.
Wat die opgekropte gevoelens betreft, daar moet je helaas door. Of je het nu doet of binnen 20 jaar, ooit moet je door de zure appel heen bijten. En hoe langer je wacht, hoe zuurder de appel.

Gewoon nog een beetje goeie raad... Wees niet naief. Ik hoor van Leraimy dat je altijd klaar staat om mensen te helpen en, maar sommige mensen profiteren ervan. Als het goeie vrienden zijn, dan kan het geen kwaad, maar je mag niet voor iedereen staan te springen om ze te helpen.
Leer ook omgaan met die opgekropte gevoelens. Je moet dit voor jezelf uitmaken/leren hoe je hier het beste mee omgaat.

Bon, we gaan hier maar stoppen zeker ;)

Cheers

edit : ik ben blijkbaar de enigste die het iets of wat serieus opneemt :-/
Afbeelding
inter
Pro Member
Pro Member

ok, nu even een serieus antwoord.

Heb je je ooit al de vraag gesteld wat je eigenlijk wil bereiken in je leven? Als je dat al gedaan hebt heb je (uit protest) de verkeerde weg gekozen. Door lui te zijn ga je er zeker niet komen en maak je veel kans om je vaders opvolger te worden (depri, slapen, zetel liggen, tv kijken enz). Dat je ouders hun verantwoordelijkheid (door omstandigheden) niet genomen hebben is nu eenmaal een feit maar jouw leven gaat verder. Met de attitude die je nu hebt zal je het heel lastig krijgen als je op je eigen benen zal moeten staan. Heb je er ooit bij stilgestaan dat de leraren je misschien probeerden te helpen? Je gooit in feite je toekomst weg door diegenen die je willen helpen het leven zuur te maken. Probeer beter te zijn dan de rest en doe je best ! Later zal jij op je eigen benen moeten staan en je vrienden gaan je geen geld geven om dat te doen hoor.
Denk aub eens goed na wat je wil met je leven, zoek desnoods een psycholoog op om over je problemen te praten.

op je vraag hoe oud je overkomt : 14-16 jaar
de reden waarom ik dit denk : identiteitscrisis, rebellisme, ...

blijf mensen helpen maar zorg dat je jezelf helpt of laat helpen !

inter
Styno
Elite Poster
Elite Poster

Sub Zero schreef:edit : ik ben blijkbaar de enigste die het iets of wat serieus opneemt :-/
Zeker niet, maar volgens mij horen zo een 'onthullende' posts niet thuis op een publiek forum / google cache / ...

Styno
Afbeelding
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 10 keer

Styno schreef:Zeker niet, maar volgens mij horen zo een 'onthullende' posts niet thuis op een publiek forum / google cache / ...
Moet natuurlijk niet door derden uitgemaakt worden, maar wel door de persoon in kwestie zelf, nl. Gamefreak977 in dit geval.
Als hij vindt dat het kan... dan moet je maar met respect antwoorden, of helemaal niet natuurlijk.
If you can't beat them, confuse them.
metal
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

inter schreef:ok, nu even een serieus antwoord.

Heb je je ooit al de vraag gesteld wat je eigenlijk wil bereiken in je leven? Als je dat al gedaan hebt heb je (uit protest) de verkeerde weg gekozen. Door lui te zijn ga je er zeker niet komen en maak je veel kans om je vaders opvolger te worden (depri, slapen, zetel liggen, tv kijken enz). Dat je ouders hun verantwoordelijkheid (door omstandigheden) niet genomen hebben is nu eenmaal een feit maar jouw leven gaat verder. Met de attitude die je nu hebt zal je het heel lastig krijgen als je op je eigen benen zal moeten staan. Heb je er ooit bij stilgestaan dat de leraren je misschien probeerden te helpen? Je gooit in feite je toekomst weg door diegenen die je willen helpen het leven zuur te maken. Probeer beter te zijn dan de rest en doe je best ! Later zal jij op je eigen benen moeten staan en je vrienden gaan je geen geld geven om dat te doen hoor.
Denk aub eens goed na wat je wil met je leven, zoek desnoods een psycholoog op om over je problemen te praten.

inter

AMEN!!

Precies hoe ik het ook zien. leef uw eigen leven maar leef het tegoei.
Laatst gewijzigd door metal 13 aug 2004, 19:06, in totaal 1 gewijzigd.
gamefreak977
Premium Member
Premium Member

Ma nob niets persoonlijk ofzo hé maar u kank niet af :P
Ik ben gewoon gekak van leeftijden beu, heb daar nooit tegen gekunnen.
Leeftijd is maar een getal, leeftijd is voor mij hoe je u gedraagt niet een dom getal.
Ik wil dit niet doen maar ge laat me niet echt een keus
iIk besef dat het wel zou kunnen dat je me nu helemaal niet meer gaat mogen maar het moet eruit:
Ik ben blij dat je jezelf kent, je bent inderdaad een ouwe bok (zie leeftijd topic) en nogmaals: dit heeft niets met een cijfer te maken maar met jouw gedrag.
Leer me echt kennen, leer "what I am all about", tot dan mag je je mening over mij gerust voor jezelf houden.
Het zijn mensen als jij die heel mijn leven al verkloot hebben met al hun vooroordelen.
Je lijkt het ook niet te snappen hoe vaak ik het ook uitleg.

Denk je dat ik het leuk vind dat ik zo slechte punten haal op school ?
Ik zat in een klas vol blokbeesten die jaar en ik werd constant met mijn punten geplaagt.
Mijn medestudenten en zo goed als al de rest kijkt enkel naar mijn slechte punten.
Heeft waarschijnlijk iets te maken met dat ik nooit over goede vertel maar ja toch.
So, ik zuig in wiskunde en Frans, maar ik ben heus niet dom.
Voorbeeld: k ben in staat een film zo goed als volledig te ondertitelen.
En ik wil verder geen voorbeelden geven.
De wiskunde lerares en ik hebben (persoonlijke) problemen met elkaar, regelmatig woordwisseling met haar.
Volgend jaar benk af van die stomme **** en zal ik de kans krijgen om me te herpakken voor wiskunde.
Frans is een ontzettend slechte lerares, vorig jaar had ik een geweldige lerares (vervangster eigenlijk).
Het was de enige die mijn krapul klas van toen mocht en ook de enige die wij graag hadden.
Zij slaagde erin om iedereen huin aandacht bij de les te houden zonder straffen uit te delen in tegenstelling tot alle andere leraars.
Als afsluiter nog even dit:
Ik was vorig jaar 1 van de enige die geslaagd was.
Maar 3 (incl mij) hadden A zonder meer van de 24 ofzo.
Ik heb concentratieproblemen, ik ben zeer snel afgeleid
Dat ik heel dit jaar naast een zeer goede vriend gezeten heb bij elke les zullen mijn resultaten er dus niet op verbetert hebben.

Weer ferm hoopje tekst voor uw nob.
Eat this zouk zeggen :p

PS: Tuurlijk is er niets mis met beleefdheid maar altijd beleefd blijven is ondragelijk.

Nu citeer ik ff subke, degene die altijd aan mijn kant lijkt te staan.
Sub Zero schreef: Ik heb je hier ondertussen zien evolueren naar iemand die zijn plaats kent op deze aardkloot en die ondertussen al meer verantwoordelijkheidszin heeft gekregen en vooral realistischer is geworden.
Mijn neef heeft me enkele zeer belangrijk levenslessen geleert.
Hij leerde mij onder andere geduld te hebben en nog vele andere dingen.
En mijn geweldige zinsbouw en prachtig woordgebruik hebk te danken aan jullie, de userbase.
Sub Zero schreef: Enneuh, wat die schrik betreft om anderen te kwetsen... Die anderen zijn ook niet van porselein ofzo gemaakt hoor. Ze moeten maar tegen een stootje kunnen.
Ik ben gevaarlijk en dat weet ik van mezelf daarom dat ik niemand wil pijn doen.
Mijn vriend heeft me eens pijn gedaan en ben razend geworden.
Hem tegen de grond gegooit en op zijn borstkas gaan staan.
Had mijn andere vriend er niet geweest om mij tegen te houden was hij nu dood geweest.
Hij was aan het stikken.
En hou dat maar tussen de muren van de userbase want ik ben niet bepaald trots op dit voorval.
Sub Zero schreef: En als ze je pesten heb je 2 mogelijkheden : of je gaat er tegen in of je negeert het. Er tegenin gaan lijkt mss de beste oplossing, maar zo geef je ze alleen maar te kennen dat het je raakt. Dit is voor hen het teken dat ze vooral moeten verder doen en verder gaan in de pesterijen. Als je ze negeert, dan stopt het vanzelf normaal. Je kan misschien denken dat het allemaal mooi is in theorie, maar dat het in de praktijk nog iets anders is. Wel... Been there, done that en het stopt echt wel op de duur.
Your damn right dat de theorie ver ligt van de realiteit.
Mijn hele leven aan heb ik het genegeert en ze blijven maar door gaan.
Al hoewel het de laatste tijd wel beter is maar dat is waarschijnlijk enkel en alleen omdat ik heel goed bevriend ben met de populairste gast van mijn jaar.
Sub Zero schreef: Wat de tijd betreft dat je bij je grootouders gezeten hebt, daar kan ik me niet over uitspreken. Hier was het alleen mijn pa die niet naar ons omkeek en die ons probeerde te pesten op alle mogelijke manieren (daar komt hopelijk binnenkort een eind aan). Ik zou niet graag in je plaats geweest zijn en ik kan me wss met veel moeite voorstellen hoe het moet geweest zijn.
Wat die opgekropte gevoelens betreft, daar moet je helaas door. Of je het nu doet of binnen 20 jaar, ooit moet je door de zure appel heen bijten. En hoe langer je wacht, hoe zuurder de appel.
Dat is het nu net:
Ik laat het nu allemaal los, ik ben aan het veranderen en dat heeft niet enkel met mijn puberteit te zien.
Ik ben altijd tegen het onderdrukken van jongeren geweest en het is pas nu dat ik de kans krijg voor die gevoelens te uiten.
Ik werd verplicht zo gevoelens te onderdrukken door mijn grootouders.
Je mag met niet verkeerd verstaan ik vind mijn grootouders zeer fijne personen maar ze zijn gewoon wat ouderwets met mijn grootvader in het bijzonder.
Ik haat mijn famillie in het algemeen omdat ze er een hobby van maken om hun te moeien met andermans leven.
En ons gezin is natuurlijk te favoriet om hun mee te moeien met mijn vader die in hun ogen (ook in de mijne) nutteloos is.
Bij het uitpikken van mijn meubels voor mijn kamer had ik niets te zeggen.
Mijn moeder luisterde nog liever nar mijn nicht dan naar mij want uiteindelijk heeft zij haar zin gehad en ik alles dat ik net niet wou.
Sub Zero schreef: Gewoon nog een beetje goeie raad... Wees niet naief. Ik hoor van Leraimy dat je altijd klaar staat om mensen te helpen en, maar sommige mensen profiteren ervan. Als het goeie vrienden zijn, dan kan het geen kwaad, maar je mag niet voor iedereen staan te springen om ze te helpen.
Dat is toeval dat je dat uitgerekent nu zegt.
Het is maar een weekje geleden dat ze voor de eerste keer in mijn leven misbruikt gemaakt hebben van mij.
Ik heb het extreem moeilijk met nee zeggen vooral tegen meisjes en uitgerekent die bitch van vorige week maakt daar misbruik van.
Verder wil ik er niets over kwijt.

Ik denk dak dan ook maar ver ga stoppen :p
Zo grote posts zetten op UB heb ik niet meer gedaan sinds server topic
Jij bent idd de enige die deze topic serieus neemt, waarvoor dank.
Hugs and kisses to you subke, ha ha :twisted: :lol:
Akira
Elite Poster
Elite Poster

ah ik vreesde dat het hier verkeerd ging aflopen

ah die goeie tienerjaren ze zijn de beste van heel uw leven he :lol:

not :evil:

maar wees gerust tegen uw 20e zal et wel beter gaan ;)
de pispaal <<
metal
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

Mr.Cide schreef:ah ik vreesde dat het hier verkeerd ging aflopen

ah die goeie tienerjaren ze zijn de beste van heel uw leven he :lol:

not :evil:

maar wees gerust tegen uw 20e zal et wel beter gaan ;)
vanaf uw 20ste nie ni direct zou ik zeggen. als ge afgestudeert zijt en gaat werken. dan worde pas nen andere en volwassen mens. zo was da bij mij.
Akira
Elite Poster
Elite Poster

gij volwassen? you make me laugh :wink:
de pispaal <<
gamefreak977
Premium Member
Premium Member

metal schreef:
inter schreef:ok, nu even een serieus antwoord.

inter

AMEN!!

Precies hoe ik het ook zien. leef uw eigen leven maar leef het tegoei.
Idd
AMEN!
Maar ik denk dat inter zijn commentaar beantwoord is met het deeltje in mijn vorige post gericht aan nob (over school).
Ik heb concentratie problemen maar ik blijf lui.
Door gewoon op te letten in de klas en verder zo goed als niet te doen behaal ik behoorlijke punten.
En mijn leraars in het lager wisten dat daarom werd ik steeds apart gezet.
Ik heb me voorgenomen zoveel mogelijk apart te zetten of met mensen waar ik niets tegen wil zeggen zodat ik weer punten kan zien omhoog gaan.
Ik laat me helpen hoor, ik heb laatste kans gekregen van wiskunde lerares.
Ik heb herexamen en ik krijg nu bijles van mijn nicht.
Dat van die wiskunde heeft vooral te maken met de twisten tussen haar en mij hoor.
Natuurlijk heb ik haar daar door niet zo vaak mijn huiswerk te maken daar haar tot aangezet maar toen ik weken herpakte en me huiswerk altijd maakte geloofde ze me nooit en bleef ze me toch punten aftrekken.
Dan moet je me toch eens 1 goede reden geven waarom ik dan nog moeite zou moeten doen om huiswerk te maken als de minpunten barriere toch niet doorbroken word.
Voor mezelf ja maar denk je dat ik er nog zin in heb als het toch niets uithaalt voor mijn punten.

Wat je wat mijn vader kost aan mijn moeder ?
Als ik nu naar me ouders toega en zeg ik wil psycholoog dan word me moeder ook gek denk ik hoor.
Ze heeft al genoeg aan mijn vader die altijd depresies heeft enzo.
Het zou me misschien geen slecht doen maar deze topic werkt voor mij ook heel positief, ha ha eigenlijk kan je deze topic wel zien als een "cry out 4 help".
Dat was niet mijn bedoeling maar daar zal het wel in eindigen.
En ik denk dat styno zijn opmerking daar ook mee gesust is ;)
Sub Zero
Administrator
Administrator

gamefreak997 schreef:Ik ben gevaarlijk en dat weet ik van mezelf daarom dat ik niemand wil pijn doen.
Mijn vriend heeft me eens pijn gedaan en ben razend geworden.
Hem tegen de grond gegooit en op zijn borstkas gaan staan.
Had mijn andere vriend er niet geweest om mij tegen te houden was hij nu dood geweest.
Hij was aan het stikken.
En hou dat maar tussen de muren van de userbase want ik ben niet bepaald trots op dit voorval.
Ook ik heb dat meegemaakt. En ik ben er ook niet fier op. Maar dat zijn net de dingen die je bereikt met opgekropte gevoelens. Dat is trouwens de reden dat ik geen druppel alcohol aanraak. Puur uit schrik dat ik zal uitbarsten en er iemand het slachtoffer zal van worden die het niet verdient. Dus niet doen ;)
gamefreak997 schreef:Ik haat mijn famillie in het algemeen omdat ze er een hobby van maken om hun te moeien met andermans leven.
En ons gezin is natuurlijk te favoriet om hun mee te moeien met mijn vader die in hun ogen (ook in de mijne) nutteloos is.
Mijn moeder luisterde nog liever nar mijn nicht dan naar mij want uiteindelijk heeft zij haar zin gehad en ik alles dat ik net niet wou.
Das nu net de verkeerde reactie. Haat is nooit goed. Je jaagt er je alleen maar mee op terwijl je er niks, maar dan ook niks aan kan veranderen. Je kan trouwens sommige mensen met niks meer 'pesten' dan er vriendelijk tegen te zijn en van ver goeiendag te roepen ;)

Cheers
Afbeelding
Akira
Elite Poster
Elite Poster

weet je om naar de psycholoog te gaan moet je niet gek zijn...
ik ga al van mijn 15à16 regelmatig op gesprek, gewoon om mijn gedachten te kunnen ordenen. Vaak merk ik dat nog vaak mensen er vooroordelen over hebben en dat ouders hun kind zot verklaren als ze nood hebben aan een psych! Maar jij hebt misschien net als mij een persoon nodig die je echt kan vertrouwen, die je kan helpen en die dit niet zal misbruiken!
als je zo iemand wilt, zegt dit dan zo aan je moeder, hopelijk weigert ze dit niet. Ik kan je wel 1 tip geven ga niet bij iemand prive, tenzij niks anders kan, maar ga naar een begeleidingscentrum, het is goedkoper(kostte mij 8€ per consultatie)

en dat van lui zijn kan ik volledig inkomen ik moest in het lager en middelbaar ook gene klop doen thuis om er door te zijn, gewoon opletten in de klas was voldoende. Maar niet iedereen heeft deze capaciteiten en die zullen jaloers zijn dat jij dat kunt zonder even hard der voor te hoeven werken.
de pispaal <<
inter
Pro Member
Pro Member

gamefreak977
Premium Member
Premium Member

Dat weet ik maar al te goed dat je niet gek hoeft te zijn.
Tenslotte leef ik met mijn vader, die is niet gek maar het word em regelmatig gewoon te veel en dan barst hij uit.
Soms zo erg dat hij half jaar naar instelling gaat.
Bovendien ken ik iemand die daar ook naartoe gaat maar dat is gewoon omdat hij een gebrek aan zelfvertrouwen heeft.
Ik denk moestk er thuis nog wat voor doen ook dat ik misschien zelfs rechten zou kunnen gaan studeren en dat zou me nog wel boeien ook.
Maar dat zie ik echt niet zitten.
Ik wil later iets doen met elektronica jammer genoeg zit daar tegenwoordig niet zoveel toekomst meer in.
Maar eigenlijk ben ik een jongen van veel talenten en dat zeg ik niet om te stoefen ofzo.
Maar integenstelling tot wat zowat de half wereld denkt, weet ik nog vrij veel.
Het zijn gewoon niet dingen waar ik op school iets mee kan doen :(
Haten was misschien groot woord maar kan regelmatig heel vies van worden en kan ze gewoon niet af.
Natuurlijk wordk nooit kwaad waar ze erbij zijn want dan kank me geld op mijn buik schrijven.

@inter:
Ik heb al gedacht wat ik met mijn leven wil gaan doen maar ik stuit elke keer op een vaag antwoord.
Ik wil later met mijn neef bvba beginnen en alles wat met elektronica of onrechtstreeks daarmee te maken heeft verkopen of wat dan ook.
UPDATE:
Als ik hulp zocht inter zou ik heus niet naar de userbase komen gelopen zoals ik nu doe.
Ik wil gewoon de waanbeelden (over mij) die sommige hun hier vormen uit de weg ruimen.

Dankzij mensen als jullie hier op userbase en vele andere denk ik soms, ik ga door met ASO maar dan blijft het de vraag wat doe ik dan.
Informatica ?? Dat intreseert me niet echt programeren enzo.
Webmasteren ?? Daar zijn er al te veel van op de wereld.
Misschien kan er mij iemand een richting aanduiden in het hoger onderwijs met elektronica, ik dacht dat je zo dingen enkel in TSO kan volgen enzo.
Ook komt daarbij dat ik zo snel mogelijk wil gaan werken en op mijn eigen poten kan gaan staan.
Ik wil niet afhaneklijk zijn van wie dan ook later.
Als afsluitertje: ASO is ook een zeer goede richting voor mensen die nog niet weten wat ze gaan doen met hun leven.
En ik weet in grove lijnen toch al wat ik wil gaan doen later.
Ik denk dat dat van die bvba met mijn neef toch wel al zo goed als vast staat.
Als het van mij afhangt tenminste en hem hoor ik dat ook regelmatig zeggen ;)
BuLLiT

Gij zijt maar zo uod als ge u voelt. Als er iemand een probleem heeft so wat.En als er iemand de stoere wilthangen, laat die doen. :eek: !! BuLLiT
Sub Zero
Administrator
Administrator

Wel, als je interesse hebt in elektronica enzo, maar toch de brede basis van ASO wil behouden dan kan ik je Industriële Wetenschappen aanbevelen. Ik heb het zelf gedaan en ik heb het mij nog geen seconde beklaagd. Qua niveau ligt het tussen Eco-wisk en Wisk-moderne talen alleen worden de talen en algemene vakken wat achteruit geschoven voor technische vakken zoals elektriciteit, elektronica, mechanica, ... Ik had trouwens in mijn laatste jaar 8u wiskunde op de week. Ik ken mensen uit Latijn-wisk die voor mij moeten onder doen.

Cheers
Afbeelding
Akira
Elite Poster
Elite Poster

je hebt wel richtingen in het hoger met electronica,
vb electromechanica , electronica(jaja :)) en ja mensen zeggen wel es over een richting van dat er al te veel zijn en dat ge geen werk gaat vinden. Maar ieder jaar gaat het over andere richtingen!
doe wat je interesseert anders verveel je je toch!
en over het hoger moet je je nog niet zo druk maken, studeer eerst af in het scundair, maar ik zou luisteren naar sub_zero;)

moest ik mijn secundair overdoen zou ik ook die richting nemen, want wat voor nuttige dingen leert ge in et aso behalve economie voor de economisten wetenschappen, wiskunde? kvond mijn jaren op het aso maar nutteloos

maar ik kan me lijk sommige anderen hier wel terug vinden in je problemen. en ik hoop dat jij er ook uitgeraak zonder of met hulp, jij beslist, niemand anders mag dit over jou beslissen.
Gesprekken met psychologen of therapie hebben pas nut als je het zelf wilt en erin gelooft dat ze je helpen
de pispaal <<
Sub Zero
Administrator
Administrator

Trouwens, je zegt daar dat er te veel mensen zijn die elketronica gedaan hebben... Wel er zijn er te kort! Ze staan te springen om ze van school te trekken. Ik ken mensen die in hun 2e jaar graduaat zitten en die zo mogen gaan werken als ze zouden willen.

Cheers
Afbeelding
gamefreak977
Premium Member
Premium Member

Ik ben niet in wiskundde maar dat kan ik wel bijschaven als ik dat echt wil.
Maar 8 uur per week :eek: da ziek toch niet zitten ze.
Ik bedoelde te veel mensen informatica.
Het is juist daarmee dak de keuze elektronica gemaakt heb.
Informatica boeit me maar niet wat je leert van proggen en al.
Geef mij maar wat netwerk beheer dingen dat intreseert me wel ;)
Programeren (excl scripten) boeit me niet.
Elektronica in het algemeen intreseert mij.
Huizen bedraden, TV's, versterkers, PC's en nog zoveel andere elektronische aparaten dat boeit me allemaal.
En ik moet zeggen dat ik er toch al een pak over weet.
Ik denk dat ik meer van DJ matriaal enzo zal weten dan de meeste op dit forum.
Ik heb het over XLR, elementen, speakon, jacks (pro audio dingen dus allemaal)
Maar ik ken ook vrij veel van gewone hifi receivers.

PS: haha bullit nu ook al nog maar 1 rappende homie te gaan en ze hebben alle 3 iets in dit topic gezegt over mij :D
Styno
Elite Poster
Elite Poster

CueBoy schreef:
Styno schreef:Zeker niet, maar volgens mij horen zo een 'onthullende' posts niet thuis op een publiek forum / google cache / ...
Moet natuurlijk niet door derden uitgemaakt worden, maar wel door de persoon in kwestie zelf, nl. Gamefreak977 in dit geval.
Als hij vindt dat het kan... dan moet je maar met respect antwoorden, of helemaal niet natuurlijk.
CueBoy, ik denk dat we elkaar verkeerd begrijpen.
Ik bedoel dit:
Gamefreak977 schreef:En hou dat maar tussen de muren van de userbase want ik ben niet bepaald trots op dit voorval.
Door dit op een publiek forum te plaatsten blijft het NIET tussen de userbase muren, en is het voor iedereen beschikbaar. (wat natuurlijk goed of slecht kan uitdraaien). Maar je hebt gelijk, ik heb er niets mee te maken...
Styno
Afbeelding
gamefreak977
Premium Member
Premium Member

Hmmm, ik denk dat ik na afloop van deze topic dit ook maar liever de prullenbak zie ingaan.
Want ik heb zo paar hatelijke gasten op school die van gelegenheden als dit heel goed gebruik zouden maken moesten ze slim genoeg zijn om het te vinden.
Zolang niemand deze topic gaat rond geven aan zijn vrienden zal er niemand van me vrienden ook achter komen.
Zelfs al doet iemand dat toch komen ze er toch nooit achter.
Dus ik ga er vanuit dat het wel tussen UB muren blijft.
Want eerlijk gezegt kan het mij een worst wezen wat vreemden over mij denken.
Nob
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 125 keer
Provider

Gamefreak, gij zijt nogal tegenstrijdig, ik weet, ik ga er hier weer op in, ma kom:
Hoeveel gastjes van 13 jaar denk je dat iets te zeggen hebben over hun meubelen? Ik had dat ook niet.
Want eerlijk gezegt kan het mij een worst wezen wat vreemden over mij denken.
Waarom dan deze topic?

Je wil iets met electronica doen, maar toch absoluut ASO verder blijven doen? Naar mijn weten hebt ge daar geen Electronica, tenzij je later industrieel ingenieur ofzo doet, maar daar is je wiskunde dan weer niet goed genoeg voor, tenzij je er serieus voor gaat inspannen.

Enz...

Soit, ik ken je geval... been there, done that (ik ben blijven zitten in de humaniora omda'k niet genoeg studeerde, ik heb mij "afgezet" tegen mijn ouders... (ik ben het thuis zelfs afgetrapt, maar da's nu weer allemaal beter), ... en dan 2 jaar unief gedaan zonder resultaat... and so on and so on...)
Maar laat ik je 1 ding zeggen... en da's waarom jij nog jong bent (en ja, je komt nu wel over dat je het beseft, maar morgen vertel je weer anders...): het heeft geen zin van je te verzetten, je moet gewoon meedraaien in de maatschappij net zoals iedereen anders en dat leer je wel met ouder worden. (alle, je moet niet meedraaien, maar dan krijg je idd zo'n gevallen als je pa (of toch zoals wat jij hier over je pa vertelt))

Dus als je nu nog alles niet mag/kan da's gewoon omdat je omgeving dat nog niet van jou verwacht/verlangt... wacht gewoon je tijd af en vul hem ondertussen met iets nuttig (zoals goed studeren). Ik weet het, dat hebben ze tegen mij vroeger ook gezegd en ik wou dat ook niet aanvaarden, maar ondertussen weet ik wel beter.

greetz,

Nob

ps. Als ik slechte punten had, dan was het ook altijd de leraar. :p
pps. Wa's er mis met een oude zak te zijn? BTW, alleen al dat woord... ge zou u moeten schamen. Ik dacht het bvb vroeger ook van mij pa, maar ook daar weet ik ondertussen ook al wel beter.
De toenemende haast is een symptoom van de wereld die steeds meer in getallen wordt uitgedrukt.
Akira
Elite Poster
Elite Poster

hmm dit is het eerste forum waarin ik niemand gamefreak(in dit geval) zit af te blaffen, dit zou op veel andere fora anders onthaald zijn

voor de meesten kan het gene moer schelen hoe iemand anders zich voelt

I am proud to be an userbaser :mrgreen:
de pispaal <<
gamefreak977
Premium Member
Premium Member

Ej slimmen.
Voor zover ik me kan herrineren zei je dat zelf dat je ouwe bok was ;)
Dus als je er niet tegen kan dat ze u zo noemen moet u misschien zelf niet zo noemen.
't scheelt dat mijn lerares haar fout niet is dat ze blijft punten aftrekken wegens huiswerk niet te maken terwijl ik het toen altijd maakte :S
Ik zal al blij zijn als je over je "gamefreak-den-stoeren" complex zijt, we kunnen niet te veel in eens van jouw verwachten.
Hallo, nob word wakker dit is de 21ste eeuw, het is normaal dat jongeren veel meer inspraak hebben dan in jouw tijd (en daar bedoelk verder niets mee).
Ik zeg niet dat ik verwacht dak alles zelf had mogen inrichten maar is het echt te veel gevraagt om een beetje inspraak te krijgen daarin.
Ik moet er tenslotte nog vele jaren in leven, zij niet.
Wel nob moest je eens de moeite doen om eens te lezen wat ik echt schrijf dan zou je weten dat ik net niet in ASO wil blijven.
Aangezien ik op de hoogte ben van het geen je hier net komt te zeggen.
Maar voor mezelf wil ik pas naar het TSO gaan vanaf de 3e graad.
Ik wil niet die domme elentrieker van om de hoek worden die buiten zijn stiel niet te veel anders kan.
Ik weet dat ik wat zal moeten inhalen maar ik ken genoeg die die richting volgen/gevolgt hebben waar ik altijd om hulp kan gaan vragen.
En ik moet ook zeggen dat ik jullie niet zie als vreemden.
Met vreemden bedoelde ik de mensen die hier enkel komen lezen of als gast soms eens iets posten.
Vooral de mening van de IRCers intreseert me omdak die als personen beter ken dan de rest.
crapiecorn.

studeren en zo komt meestal vanzelf, in het middelbaar ook 2 keer blijven. zitten. zo een dingen gebeuren nu eenmaal. eigenlijk middelbaar zowat doorgekomen door een speciale helper met relaxende bestandelen ;-)
gamefreak977
Premium Member
Premium Member

Hmm als ik het ASO kan zonder thuis iets te doen, als ik oplet tenminste.
Dan moet ik het TSO denk ik ook wel kunnen zonder thuis er iets voor te doen.
Ik kan me dan focussen op wat belangrijk is:
Mijn neef zijn zaak helpen runnen.
leraimy

gamefreak977 schreef:Ma nob niets persoonlijk ofzo hé maar u kank niet af :P
haha heel volwassen :-D

Hey Jurgen niets persoonlijk he, maar ik haat u :wink: :lol:
Leraimy

crapiecorn. schreef:studeren en zo komt meestal vanzelf, in het middelbaar ook 2 keer blijven. zitten.

Ah Ruben/ Twijfel aka de man die elk jaar drie keer gaat zeggen hoe ge moet studeren? :-D

Oja sorry dat ik u topic verpest Bossie
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 431 keer
Bedankt: 115 keer
Provider

Zeg mannekes ?
Ja vader !

Hou het kort en bondig, als ik veel wil lezen dan neem ik wel een boek. ;)

Wat Gamefreak betreft: ik begrijp u wel, maar probeer je leven zo te leven gelijk jij dat wil en laat je niet leiden door andere mensen als je je daar niet goed bij voelt. Als iemand je wil helpen aanvaard dan die persoon zijn of haar uitleg.
Gesloten

Terug naar “Test”