Ma nob niets persoonlijk ofzo hé maar u kank niet af

Ik ben gewoon gekak van leeftijden beu, heb daar nooit tegen gekunnen.
Leeftijd is maar een getal, leeftijd is voor mij hoe je u gedraagt niet een dom getal.
Ik wil dit niet doen maar ge laat me niet echt een keus
iIk besef dat het wel zou kunnen dat je me nu helemaal niet meer gaat mogen maar het moet eruit:
Ik ben blij dat je jezelf kent, je bent inderdaad een ouwe bok (zie leeftijd topic) en nogmaals: dit heeft niets met een cijfer te maken maar met jouw gedrag.
Leer me echt kennen, leer "what I am all about", tot dan mag je je mening over mij gerust voor jezelf houden.
Het zijn mensen als jij die heel mijn leven al verkloot hebben met al hun vooroordelen.
Je lijkt het ook niet te snappen hoe vaak ik het ook uitleg.
Denk je dat ik het leuk vind dat ik zo slechte punten haal op school ?
Ik zat in een klas vol blokbeesten die jaar en ik werd constant met mijn punten geplaagt.
Mijn medestudenten en zo goed als al de rest kijkt enkel naar mijn slechte punten.
Heeft waarschijnlijk iets te maken met dat ik nooit over goede vertel maar ja toch.
So, ik zuig in wiskunde en Frans, maar ik ben heus niet dom.
Voorbeeld: k ben in staat een film zo goed als volledig te ondertitelen.
En ik wil verder geen voorbeelden geven.
De wiskunde lerares en ik hebben (persoonlijke) problemen met elkaar, regelmatig woordwisseling met haar.
Volgend jaar benk af van die stomme **** en zal ik de kans krijgen om me te herpakken voor wiskunde.
Frans is een ontzettend slechte lerares, vorig jaar had ik een geweldige lerares (vervangster eigenlijk).
Het was de enige die mijn krapul klas van toen mocht en ook de enige die wij graag hadden.
Zij slaagde erin om iedereen huin aandacht bij de les te houden zonder straffen uit te delen in tegenstelling tot alle andere leraars.
Als afsluiter nog even dit:
Ik was vorig jaar 1 van de enige die geslaagd was.
Maar 3 (incl mij) hadden A zonder meer van de 24 ofzo.
Ik heb concentratieproblemen, ik ben zeer snel afgeleid
Dat ik heel dit jaar naast een zeer goede vriend gezeten heb bij elke les zullen mijn resultaten er dus niet op verbetert hebben.
Weer ferm hoopje tekst voor uw nob.
Eat this zouk zeggen
PS: Tuurlijk is er niets mis met beleefdheid maar altijd beleefd blijven is ondragelijk.
Nu citeer ik ff subke, degene die altijd aan mijn kant lijkt te staan.
Sub Zero schreef:
Ik heb je hier ondertussen zien evolueren naar iemand die zijn plaats kent op deze aardkloot en die ondertussen al meer verantwoordelijkheidszin heeft gekregen en vooral realistischer is geworden.
Mijn neef heeft me enkele zeer belangrijk levenslessen geleert.
Hij leerde mij onder andere geduld te hebben en nog vele andere dingen.
En mijn geweldige zinsbouw en prachtig woordgebruik hebk te danken aan jullie, de userbase.
Sub Zero schreef:
Enneuh, wat die schrik betreft om anderen te kwetsen... Die anderen zijn ook niet van porselein ofzo gemaakt hoor. Ze moeten maar tegen een stootje kunnen.
Ik ben gevaarlijk en dat weet ik van mezelf daarom dat ik niemand wil pijn doen.
Mijn vriend heeft me eens pijn gedaan en ben razend geworden.
Hem tegen de grond gegooit en op zijn borstkas gaan staan.
Had mijn andere vriend er niet geweest om mij tegen te houden was hij nu dood geweest.
Hij was aan het stikken.
En hou dat maar tussen de muren van de userbase want ik ben niet bepaald trots op dit voorval.
Sub Zero schreef:
En als ze je pesten heb je 2 mogelijkheden : of je gaat er tegen in of je negeert het. Er tegenin gaan lijkt mss de beste oplossing, maar zo geef je ze alleen maar te kennen dat het je raakt. Dit is voor hen het teken dat ze vooral moeten verder doen en verder gaan in de pesterijen. Als je ze negeert, dan stopt het vanzelf normaal. Je kan misschien denken dat het allemaal mooi is in theorie, maar dat het in de praktijk nog iets anders is. Wel... Been there, done that en het stopt echt wel op de duur.
Your damn right dat de theorie ver ligt van de realiteit.
Mijn hele leven aan heb ik het genegeert en ze blijven maar door gaan.
Al hoewel het de laatste tijd wel beter is maar dat is waarschijnlijk enkel en alleen omdat ik heel goed bevriend ben met de populairste gast van mijn jaar.
Sub Zero schreef:
Wat de tijd betreft dat je bij je grootouders gezeten hebt, daar kan ik me niet over uitspreken. Hier was het alleen mijn pa die niet naar ons omkeek en die ons probeerde te pesten op alle mogelijke manieren (daar komt hopelijk binnenkort een eind aan). Ik zou niet graag in je plaats geweest zijn en ik kan me wss met veel moeite voorstellen hoe het moet geweest zijn.
Wat die opgekropte gevoelens betreft, daar moet je helaas door. Of je het nu doet of binnen 20 jaar, ooit moet je door de zure appel heen bijten. En hoe langer je wacht, hoe zuurder de appel.
Dat is het nu net:
Ik laat het nu allemaal los, ik ben aan het veranderen en dat heeft niet enkel met mijn puberteit te zien.
Ik ben altijd tegen het onderdrukken van jongeren geweest en het is pas nu dat ik de kans krijg voor die gevoelens te uiten.
Ik werd verplicht zo gevoelens te onderdrukken door mijn grootouders.
Je mag met niet verkeerd verstaan ik vind mijn grootouders zeer fijne personen maar ze zijn gewoon wat ouderwets met mijn grootvader in het bijzonder.
Ik haat mijn famillie in het algemeen omdat ze er een hobby van maken om hun te moeien met andermans leven.
En ons gezin is natuurlijk te favoriet om hun mee te moeien met mijn vader die in hun ogen (ook in de mijne) nutteloos is.
Bij het uitpikken van mijn meubels voor mijn kamer had ik niets te zeggen.
Mijn moeder luisterde nog liever nar mijn nicht dan naar mij want uiteindelijk heeft zij haar zin gehad en ik alles dat ik net niet wou.
Sub Zero schreef:
Gewoon nog een beetje goeie raad... Wees niet naief. Ik hoor van Leraimy dat je altijd klaar staat om mensen te helpen en, maar sommige mensen profiteren ervan. Als het goeie vrienden zijn, dan kan het geen kwaad, maar je mag niet voor iedereen staan te springen om ze te helpen.
Dat is toeval dat je dat uitgerekent nu zegt.
Het is maar een weekje geleden dat ze voor de eerste keer in mijn leven misbruikt gemaakt hebben van mij.
Ik heb het extreem moeilijk met nee zeggen vooral tegen meisjes en uitgerekent die bitch van vorige week maakt daar misbruik van.
Verder wil ik er niets over kwijt.
Ik denk dak dan ook maar ver ga stoppen

Zo grote posts zetten op UB heb ik niet meer gedaan sinds server topic
Jij bent idd de enige die deze topic serieus neemt, waarvoor dank.
Hugs and kisses to you subke, ha ha