Goede avond mede Userbase'rs
Ik had eens een klein vraagje en weet niet of hiervoor nog een oplossing bestaat.
Op ons 2de verblijf aan de kust hebben een scarlet pak met internet, TV en telefonie. Nu door een vergetelheid hadden we de factuur van september niet betaald ook niet na aanmaningen die via sms verstuurd werden. (Men ouders hadden deze verkeerd geïnterpreteerd daar ze ook allebei een los staand gsm abo hebben bij scarlet) Maar vandaag kregen we ineens een brief met de vraag om de decoder terug te sturen omdat ons anders €149 aangerekend wordt.
Na contact met de klantendienst bleek dat we eens een maand niet betaald hadden. Ik zei dat we dit direct wilden betalen en met de vraag of ze dan de opzegging konden annuleren. Maar blijkbaar gaat dat niet meer en vertelden de medewerker dat we dit dan opnieuw moesten aanvragen via hun site maar dan heb je natuurlijk weer die installatiekost enz en een dag thuisblijven enz.
Iemand een idee hoe we dit kunnen oplossen zonder opzeg abo??
Scarlet klantendienst
-
- Elite Poster
- Berichten: 2054
- Lid geworden op: 22 jan 2010, 17:59
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 98 keer
...en zeg dat men met plezier via domiciliëring wil betalen. Misschien dat het betalen van een waarborg/voorschot ook een verschil kan maken.fred_be9300 schreef:Probeer s via Facebook of Twitter.
Persoonlijk geloof ik niet dat dit in orde gaat komen maar het is wat men kan proberen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5552
- Lid geworden op: 05 jul 2017, 07:50
- Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
- Bedankt: 137 keer
Opzeg bij Scarlet is direct gelijk aan opnieuw activatie.
Een buur van mij heeft door de fout van de technieker bij mij ook een opzeg gehad van zijn lijn terwijl het de verkeerde lijn die opgezegd werd.
Daardoor moest die ook opnieuw activeren wat ook een heel tijdje heeft geduurd. heeft wel een schadevergoeding gekregen.
Een buur van mij heeft door de fout van de technieker bij mij ook een opzeg gehad van zijn lijn terwijl het de verkeerde lijn die opgezegd werd.
Daardoor moest die ook opnieuw activeren wat ook een heel tijdje heeft geduurd. heeft wel een schadevergoeding gekregen.