Ik ben nu al 3 maanden bezig ivm een administratieve fout bij Proximus.
Kort samengevat
Als ik aan de administratieve dienst vraag of ik nog schuld hebben = het antwoord NEE.
Echter van de Brusselse dienst krijg ik rappels toegestuurd om het bedrag van 24.20(administratie fout ten onrechte aangerekend Travel Top Surf) dat nog openstaat te betalen; zelfs met dreigement om binnen 3 dgn te betalen om afsluiting te voorkomen !!!!!
Sinds Juli/aug heb ik al de nodige telefoons hierover gestuurd en steeds wordt bevestigd dat ik GEEN schuld meer heb.
Verleden week vrijdag SPECIAAL naar een Proximus kantoor geweest. Die konden echter geen overzicht zien van mijn fakturen??????raar.
Uiteindelijk vandaar uit werd ik telefonisch verbonden en na ongeveer 1 uur bellen bevestigde de telefoniste mij dat er een KN was van 24.20€.
Vanmiddag kreeg ik weer een oproep uit Brussel en na 6x te zijn doorverbonden en uiteindelijk zelf teruggebeld te hebben en 40 minuten in de wacht te zijn gehouden dus .........resultaat GEEN OPLOSSING.
Ik weet niet meer hoe ik aan deze affaire een einde kan stellen???

veranderen van provider ?
iemand die advies kan geven ?
Heb dit probleem ook al op het Proximus forum aangekaart.(zonder gevolg)
Ik ben dit echt beu , als ik alleen al mij uren aan deze zaak gespendeerd te hebben zou aanrekenen a 30€ p/uur zit ik al aan 300€.
Hopelijk staat mijn vraag in de juiste categorie ??
grtz