Er mogen hier nog wat Plugwise sets weg. (https://www.plugwise.nl/producten/appar ... home-basic)
Deze zijn aangekocht voor testen, maar een groot deel zijn nooit uit de kast gekomen, en dus zonde om ze nu weg te gooien.
In totaal heb ik volgend materiaal ter beschikking, en je stelt zelf maar samen hoe jouw set eruit ziet:
- 150x Circle+
- 150x USB stick
- 80 x Circle
Het betreft hier de Belgische variant met penaarding.
Er is steeds minimum 1 Circle+ en 1 USB stick nodig om een netwerk te starten, waarna je extra Circles aan kan toevoegen.
Dus in theorie kan ik hier 150 setjes met 1 plug verkopen (Circle+), maar dat lijkt me niet de bedoeling.
Het systeem is gebaseerd op een meshnetwerk op Zigbee, dus hoe meer Circles je aan het systeem hangt, hoe stabieler de connectie in huis.
Wij testten dit materiaal op een eigen ontwikkelde gateway (die nu ook niet meer in gebruik is), maar je kan dit zelf aan jouw pc hangen met de software van Plugwise, of aan een Raspberry Pi/ Synology NAS / Domoticx software
Ze zijn in nieuwstaat, want ze zijn nooit gebruikt en hebben 7 jaar in de kast van een testruimte gelegen.
Meeneemprijzen:
Circle+ met USB stick: 5 euro
Circle: 5 euro
Kan afgehaald worden in Antwerpen-Zuid, of verzonden worden op de kosten van de koper.
Vermeld bij een reactie hierop hoeveel je van elk artikel je wil hebben.
Opruiming kasten: Plugwise Plugs + USB Sticks
- honda4life
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
Leuk, maar moet het nog eens in detail bekijken.
Wat is eigenlijk het verschil tussen de circle en circle+?
Eventueel afhalen in +- 2-3 weken.
Wat is eigenlijk het verschil tussen de circle en circle+?
Eventueel afhalen in +- 2-3 weken.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
- svenska
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 74 keer
Even verduidelijken hier:
Elk netwerk heeft 1 USB stick en 1 Circle+ (dit is de "masterplug").
Dat kan je dan uitbreiden met gewone Circles.
Het heeft dus geen nut om meer Circles+ dan USB sticks te bestellen, want er kan maar 1 Circle+ in een netwerk zijn.
Ahja, en nog even voor de duidelijkheid: ze zijn dan wel in nieuwstaat/nog nooit gebruikt: er zit geen garantie meer op
Dus kan iedereen die hier wat wil het even correct neerpoten en me dan een PM sturen met jullie gegevens? Dan zet ik meteen de onze in het antwoord
Elk netwerk heeft 1 USB stick en 1 Circle+ (dit is de "masterplug").
Dat kan je dan uitbreiden met gewone Circles.
Het heeft dus geen nut om meer Circles+ dan USB sticks te bestellen, want er kan maar 1 Circle+ in een netwerk zijn.
Ahja, en nog even voor de duidelijkheid: ze zijn dan wel in nieuwstaat/nog nooit gebruikt: er zit geen garantie meer op

Dus kan iedereen die hier wat wil het even correct neerpoten en me dan een PM sturen met jullie gegevens? Dan zet ik meteen de onze in het antwoord

- svenska
- Elite Poster
Gezien Domoticz met IFTTT kan werken, ga ik er vanuit dat je Plugwise ook kan koppelen via deze weg aan IFTTT (https://www.domoticz.com/wiki/IFTTT_int ... h_Domoticz)tdemeyer schreef:Zou je hier via IFTTT e.e.a. kunnen mee automatiseren?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 70 keer
Graag 1x Circle+ + USB en 10x Circle.
ZIt de licentie bij de USB ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 70 keer
Edit: 1x Circle+ en 12 Circles
- svenska
- Elite Poster
Licentie zit erbij.devastator schreef:Graag 1x Circle+ + USB en 10x Circle.
Zie mijn PM voor verdere details die je me via mail best even stuurt (om het wat overzichtelijker te houden)
- svenska
- Elite Poster
Even tussenstand: als ik goed kan rekenen zijn er al 56 van de 80 circles aangevraagd, dus zijn er nog 24 nieuwe te koop.
Indien de vraag nog groter wordt, zet ik de reeds gebruikte Circles die we nog hebben liggen ook online.
Zo kunnen we van de Circles+ en USB sticks nog setjes maken
Indien de vraag nog groter wordt, zet ik de reeds gebruikte Circles die we nog hebben liggen ook online.
Zo kunnen we van de Circles+ en USB sticks nog setjes maken

- Nob
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
- Bedankt: 125 keer
Correctie, doe maar 12X circle.
Dus samengevat:
12X circle, 1X usb en 1X circle+
Dus samengevat:
12X circle, 1X usb en 1X circle+
De toenemende haast is een symptoom van de wereld die steeds meer in getallen wordt uitgedrukt.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 104 keer
ik ben even de tel kwijt geraakt, maar indien nog beschikbaar:
1 usb + circle+
9 circle
1 usb + circle+
9 circle