Communielijstje Dreamland, niet online te raadplegen?

khsw
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 15 keer
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer

Communielijstje Dreamland, niet online te raadplegen?

Berichtdoor khsw » 30 Apr 2017, 11:05

Mijn ouders zijn binnenkort uitgenodigd op een communiefeestje en bij de vraag wat het communicantje wou, kregen ze als antwoord dat ze vrijblijvend een keuze konden maken uit het lijstje bij Dreamland.
Ze kregen een telefoonnummer om naar te bellen en het nummer van de lijst. Mijn ma wou toch liever eens online kijken wat er allemaal opstond en op haar gemakje een keuze maken, maar ze kon het niet vinden om de lijst online te raadplegen.
Ik zou haar dus eventjes helpen, uiteindelijk heeft Dreamland reeds een online webshop en kan je bij Dreambaby de lijsten online raadplegen, maar... hoe hard ik ook mijn best doe, het lijkt alsof online reserveren van een communielijstje niet mogelijk is.

Als ik op hun website kijk, dan is of langsgaan in een winkel, of telefonisch de klantendienst bellen (en betalen via overschrijving), de enige mogelijkheid die ze lijken te bieden.
https://www.dreamland.be/e/nl/dl/commun ... tje-leggen

Hoe is dit mogelijk in 2017 :? ? En dat terwijl concurrent Fun deze optie wel aanbiedt...

NuKeM
Content Editor
Content Editor
Bedankt: 79 keer
Recent bedankt: 3 keer
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer

Re: Communielijstje Dreamland, niet online te raadplegen?

Berichtdoor NuKeM » 30 Apr 2017, 11:12

Daar verschiet ik niet van. Onze geboortelijst was bij DreamBaby, daar heb ik toch ook ogen getrokken m.b.t. hun platform en de werking ervan. Dat een bedrijf dat onder de Colruyt Group zit het moet stellen met zo'n gedoe... ik begreep het niet, had dit niet verwacht en had al bijna spijt van mijn keuze voor DreamBaby.

khsw
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 15 keer
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer

Berichtdoor khsw » 30 Apr 2017, 11:17

Haha... Ik zie in de plaatselijke Okay ook nog steeds schermpjes vanop de mainframe die aangeroepen worden met cryptische codes.

Maar ze zouden toch moeten inzien dat dit hen minder opbrengsten oplevert? Net als het feit dat ik niet eens online een geschenkbon kan bestellen, ik doe dit dus steevast bij een andere keten.

MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 314 keer
Uitgedeelde bedankjes: 335 keer

Berichtdoor MClaeys » 30 Apr 2017, 11:20

Dreambaby is een ramp inderdaad, tijd terug een lijst moeten raadplegen daarop, jawadde :| zelfde groep, zelfde miserie zeker :). Mogen ze inderdaad wel eens iets aan doen.
Xbox Live: MClaeys

Terug naar “Allerlei”