Hallo,
Als je een nieuwe BBox3 hebt, worden de gebruikersnaam en het wachtwoord gepusht naar de BBox.
Is dit ook het geval als je het wachtwoord wijzigt via de website 'My Proximus'? Of moet de BBox bijvoorbeeld herstart worden?
Wachtwoord Proximus internet vanop afstand wijzigen
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 12 keer
Zover ik weet wordt dat niet automatisch gepushed. Hij gaat nog met zijn oude credentials verbonden blijven tot het einde van de sessie of de eerste reboot.
Daarna gaat hij proberen aan te melden met zijn oude credentials, welke niet meer kloppen, en is er geen verbinding meer.
De configuratie van de internetverbinding kan 'on demand' gepushed worden door het volgende telefoonnummer te bellen : 0800 95 055 en daar de instructies te volgen.
Daarna gaat hij proberen aan te melden met zijn oude credentials, welke niet meer kloppen, en is er geen verbinding meer.
De configuratie van de internetverbinding kan 'on demand' gepushed worden door het volgende telefoonnummer te bellen : 0800 95 055 en daar de instructies te volgen.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 12 keer
Dit nummer pushed ook de meest recente inloggegevens naar de modem. Die FW upgrade slaat meer op de BBOX2 en dan vooral een die niet in fully routed staat, of eventueel een nieuw geïnstalleerde bbox3 die al een firware versie zou achter lopen.
Ik heb nog niet voorhad dat er instellingen gereset waren, maar als je het niet vertrouwt kun je altijd vragen of de technische dienst een ZTC laat lopen op uw lijn (via chat, social media of telefoon) als je het pw gereset hebt.
Ik heb nog niet voorhad dat er instellingen gereset waren, maar als je het niet vertrouwt kun je altijd vragen of de technische dienst een ZTC laat lopen op uw lijn (via chat, social media of telefoon) als je het pw gereset hebt.