In perfecte staat wegens (te) weinig gebruikt. Azerty toetsenbord.
Nog in garantie (10mnd oud) en met extra originele Apple USB-C to USB verloopstuk.
Daar potentiële kopers nu al 2 keer op de dag zelf afhaken, verlaging in prijs want nu wil er vanaf ...
Meeneemprijs: 1050 EUR
Of doe een (zeer) goed bod.
Af te halen in Kontich of Brussel of ergens daartussenin (E19 of A12)/ Opsturen is ook een optie, originele doos & faktuur zijn beschikbaar.
[Te Koop] MacBook Retina 2016 12" / 8GB / 512GB
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 97 keer
- Bedankt: 245 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ik informeer, wel voor iemand anders, zelf wil ik hem wel maar zonder recupureerbare btw/factuur is vervelend.
Aangekocht als particulier, maw is het 24 maanden garantie ? Dus nog 14 of 12 maanden dus nog 2 ?
Aangekocht als particulier, maw is het 24 maanden garantie ? Dus nog 14 of 12 maanden dus nog 2 ?
- Sasuke
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 250 keer
- Bedankt: 550 keer
Waar zie jij staan dat het aangekocht is als particulier of zonder BTW recup ? Nu als het met BTW faktuur moet dan zal de prijs wel aangepast worden naar het geboden/overeengekomen bedrag, vermeerderd met BTW.
't is voor de snelle beslisser want ik heb een koper die er vandaag 900 voor geeft ... deadline 12:30u
't is voor de snelle beslisser want ik heb een koper die er vandaag 900 voor geeft ... deadline 12:30u
- Sasuke
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 250 keer
- Bedankt: 550 keer
Verkoop uitgesteld naar morgen op vraag van de koper
Dus nog tijd tot morgen, en als het morgen ook niet doorgaat dan breng ik die wel binnen bij Switch en scheur ik mijn broek, maar so be it ... nu is het ook maar een presse-papier